مدیرکل امور بانوان استانداری در نشست هم اندیشی بانوان موفق کارآفرین در شهرک صنعتی شهید سلیمی گفت: برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری و رفع موانع تولید باید مشارکت بانوان در حوزه اشتغال و تولید افزایش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - رقیه  صادق زاده  مدیرکل امور بانوان استانداری  گفت: برای ارتقای جایگاه بانوان در حوزه اشتغال و تولید باید تسهیلات حمایتی و تسهیل در فرایند صدور مجوز‌ها برای بانوان فراهم شود.

نسرین پیر سمساری مشاور اموربانوان استانداری نیز بر ضرورت ایجاد بستر مناسب برای حضور بانوان کارآفرین در نمایشگاه‌های خارجی افزود:با حمایت از بانوان کارآفرین ایجاد بستر مناسب برای تولید، نقش بسزایی در رونق اشتغال، وافزایش صادرات خواهند داشت

نیرومند مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان نیز گفت:تعداد ۴۰ پروژه صنعتی تولیدی آماده بهره برداری و ۸ شهرک صنعتی آمده واگذاری و کلنگ زنی است که همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد.

زاهد محمودی فرماندار شهرستان آذرشهر نیز گفت: با توجه به واقع شدن بزرگترن شهرک صنعتی شهید سلیمی در این شهرستان، نرخ بیکاری در این شهرستان صفر است و کارجانجان مستقر در شهرک سلیمی با کمبود نیروی کار مواجه هستند.

در پایان این مراسم به مناسبت سالروز ولادت ام البنین (ع )از دو مادر و همسر شهید تجلیل بعمل آمد.

همچنین امروز تعدادی از بانوان کارآفرین از چند واحد نمونه صنعتی شهرک سلیمی بازدید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار