سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: به دلیل کیفیت بد زمین ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه بازی مقابل پیکان کیفیت خوبی نداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان - محمد ربیعی، در نشست خبری پس از دیدار با پیکان تهران گفت: به خاطر زمین ورزشگاه شهید زینلی بازی خوبی از هر ۲ تیم شاهد نبودیم و موقعیت‌های کمی روی دروازه‌های ۲ تیم ایجاد شد و خوشحالم که در نیم فصل اول لیگ برتر توانستیم در جایگاه پنجم قرار بگیریم.

از عملکرد تیمم در نیم فصل اول لیگ برتر راضی هستم

او درباره اینکه آیا از عملکرد تیمش در نیم فصل اول لیگ برتر راضی است یا خیر، عنوان کرد: مس رفسنجان دومین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و به نظرم نتایج خوبی در این تیم کسب کرده ایم و از عملکرد تیمم راضی هستم، اما برخی می گویند که تیم مس رفسنجان امکانات زیادی دارد، اما ما یک زمین تمرینی خوب نداریم و در بازی امروز شاهد بودیم بازیکنان پاس ده متری که به یکدیگر می‌دادند توپ پله می‌شد. بازی در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه قطعا به ضرر تیم مس رفسنجان است. ما برای این بازی حتی برای اسکانمان در هتل نیز دچار مشکلاتی بودیم.

امسال سازمان لیگ برتر فوتبال اعلام کرد که در فصل جاری لیگ برتر هیچی تیمی نمی‌تواند بازی‌های خانگی اش را در ورزشگاهی با چمن مصنوعی برگزار کند و به همین دلیل تیم مس رفسنجان مجبور شده است که بازی‌های خانگی اش را در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه که در ارتفاعی بالای قرار دارد و همچنین دارای چمن بی کیفیتی است، برگزار کند.

در نیم فصل دوم لیگ برتر سه بازیکن جذب می کنیم

ربیعی در خصوص برنامه هایش در نیمه دوم لیگ برتر گفت: ما باید ۲ بازی دیگر در لیگ برتر و جام حذفی مقابل سپاهان و پدیده برگزار کنیم. امسال در نیم فصل دوم نهایتا سه بازیکن جذب کنیم چرا که محمد انصاری مدافع ما مصدوم است و در این بخش نیاز به جذب بازیکن داریم. تیم ما نیاز چندانی به جذب بازیکن ندارد و اگر نیازی داشته باشیم با کمیته فنی تیم در این خصوص صحبت خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار