در جلسه شورای اداری شهرستان فراهان، التهاب بازار نهاده‌های دامی در فراهان مورد بررسی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک - چهارمین جلسه شورای اداری فراهان به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه و اعضای شورای اداری این شهرستان در سالن فرمانداری با موضوع بررسی التهاب بازار نهاده‌های دامی برگزار شد.

مقرر شد جلسات هم اندیشی با حضور نمایندگان اصناف و روسای اتحادیه‌های مرتبط با موضوع نهاده‌های دامی برگزار و راهکار‌های کاهش التهاب بازار نهاده‌های دامی به صورت کامل بررسی شود.

مصوب شد مسائل و مشکلات قابل رفع شهرستان طی سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهور و رئیس محترم قوه قضائیه در هفته‌های آتی به استان مرکزی طرح و بررسی شود.

حضور مسئولین بین اقشار مختلف مردم برای شناخت و لمس مشکلات آن‌ها در جهت محرومیت زدایی هم دیگر مصوبه این جلسه بود.

یارمحمدی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان فراهان در زمینه انتقال وظایف نظارت بر محصولات کشاورزی از تولید تا سفره از اداره صمت به اداره جهاد کشاورزی توضیحاتی داد.

شاهمرادی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فراهان در زمینه سهمیه احداث خانه‌های محرومین روستا‌های شهرستان فراهان توضیح داد.

مسئول بسیج سازندگی شهستان فراهان هم از اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان در زمینه احداث خانه‌های محرومی و محرومیت زدایی در روستا‌ها گزارشی ارائه کرد.

فرماندار شهرستان فراهان در این جلسه با اشاره به اینکه تحرک و پویایی لازمه‌ی محرومیت زدایی است است، رکود و فرسایش در سیستم اداری را قابل قبول ندانست و گفت: سکاندار کشتی دولت تغییر کرده و وظایف ذاتی دستگاه‌ها پابرجاست و این موضوع نباید بهانه و دست آویز عمل نکردن به وظایف ذاتی شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.