وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به دانشجویان نخبه شهرستان جاسک در دفترچه سنجش کنکور سراسری، حتماً باید سهمیه بومی و کد محلی اختصاص یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباس_بهرام عین الهی وزیر بهداشت در سفر به شهرستان جاسک گفت: سهمیه استانی، مشکل کمبود پزشک در شهرستان جاسک را حل نمی کند و حتماً باید به اسم این شهرستان، کد محلی وجود داشته باشد.

او گفت: امسال در شورای انقلاب فرهنگی افزایش 20 درصدی سهمیه پزشک مصوب شده است که تلاش می شود ، بعنوان سهمیه بومی در دفترچه سنجش قرار گیرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مشکل کمبود پزشک شهرستان جاسک با نیروی های خارج از استان حل نمی شود و نیروهای موقت بعد از گذراندن طرح از منطقه خارج شده و با هیچ فشاری هم حاضر به ماندن نیستند.

عین الهی گفت: هدف، باید تربیت نیروهای پزشک و متخصص بومی در منطقه باشد.
او گفت: دانش آموزان هم باید با پشتکار و تلاش بتوانند رتبه مطلوب را در کنکور سراسری کسب کنند ، زیرا آینده منطقه به دست نیروهای بومی ساخته می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به وجود استعدادهای زیاد در زمینه گردشگری منطقه هم اشاره کرد و گفت: صنعت توریسم و گردشگری زمینه ساز اشتغالزایی در داخل و خارج از کشور است.  برای سرمایه گذاری منتظر دولت نباشیم و فرمانداران باید زمینه سرمایه گذاری و توسعه گردشگری در سواحل کشور را فراهم کنند.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: پزشکی ، جاسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.