یک رسانه روسی با انتشار گزارشی ضمن تمجید از سردار آزمون او را از نظر فنی در حد کیه زا، هافبک یوونتوس دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان -  سایت باب ساکر روسیه با انتشار گزارشی با تمجید از سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ، او را در حد فدریکو کیه زا، هافبک ملی پوش یوونتوس دانست و از سران تیم روسی خواست به پاس خدمات این بازیکن ایرانی اجازه پیوستن او به این تیم ایتالیایی را بدهند.

باب ساکر نوشت: آزمون کار‌های زیادی برای زنیت انجام داده است و باشگاه باید با فرستادن سردار به یوونتوس زحمات او را جبران کند. با توجه به این که قرارداد آزمون با زنیت در تابستان به پایان می‌رسد، اگر زنیت سقف مبلغ درخواستی خود را بالا ببرد، او پس از پایان فصل به صورت رایگان از این تیم جدا خواهد شد. ناگفته نماند این کار از جنبه اخلاقی هم شایسته نیست. آزمون کار‌های زیادی برای زنیت انجام داد و باشگاه نمی‌خواهد این بازیکن را در نیمه راه به تیم دیگری منتقل کند و برای یک میلیون یورو اضافی چانه‌زنی می‌کند. من می‌خواهم بپرسم: آیا این یک میلیون "پدر دموکراسی روسیه" را نجات می‌دهد؟

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: آزمون ضعیف تر از کیه زا نیست و در بازی نزدیک محوطه جریمه و در خود این محوطه حتی قوی‌تر از او کار می کند. آزمون باهوش‌تر است، کیه زا ساده‌تر بازی می‌کند.

علاوه بر این خبرگزاری تاس با اشاره به سفر امروز زنیت به اردوی زمستانی در دوبی امارات متحده عربی از قول الکساندر مدودف، مدیر این تیم، نوشت: مدیریت باشگاه زنیت در اردوی زمستانی و پس از اتمام اردو در مورد تمدید قرارداد بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است، صحبت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار