فرماندار بوشهر گفت: در صورتی که دستگاهی در نظارت بر بازار کارایی لازم را نداشته باشد علاوه بر برخورد قانونی با آن، به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهرصالح رحیمی فرماندار بوشهر چند روز پس از آن‌که استاندار بوشهر گفته بود بوشهری‌ها کالاهای روزمره را گران‌تر از دیگر نقاط کشور می‌خرند، گفت: تنظیم بازار از اولویت‌های اصلی و مهم فرمانداری است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

او در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان بوشهر گفت: همه دستگاه‌های مرتبط باید نظارت دقیق و مسئولانه بر بازار را گسترش دهند. همچنین باید پرونده‌هایی که در تعزیرات حکومت برایشان رای صادر می‌شود به مردم اطلاع رسانی شود.

استفاده از ظرفیت بسیج اصناف برای نظارت موثرتر بر بازار نکته دیگری بود که فرماندار بوشهر به آن اشاره کرد و از دستگاه‌های نظارتی خواست در صورت مشاهده گرانفروشی براساس ظرفیت قانونی با گرانفروشان که سبد مصرفی خانوار‌ها را نشانه گرفته‌اند، برخورد کنند.

رحیمی گفت: در صورتی که دستگاهی در نظارت بر بازار کارایی لازم را نداشته باشد علاوه بر برخورد قانونی با آن، به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


به گفته او، دولت برای افزایش قدرت خرید مردم به صورت جهادی و انقلابی به میدان آمده است که نتیجه این اقدامات در آینده‌ای نه چندان دور نمایان خواهد شد.

فرماندار بوشهر گفت: شرایط ناشی از تحریم‌های ظالمانه مشکلات زیادی به مردم تحمیل کرده است که با درایت و تدبیر مسئولان این مشکلات رفته رفته برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.