در پی اظهارات عمومی منتشر شده در خصوص دیر رسیدن آمبولانس اورژانس در حادثه انفجار شهرک انتظام کازرون، رئیس اورژانس این شهرستان پاسخی ارائه داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - بهمن جمشیدی گفت: در اظهارات رسانه‌های عمومی و مصاحبه منتشر شده، زمان رسیدن آمبولانس ۴۵ دقیقه تا یک ساعت ذکر شده، در صورتی که اولین تماس با سامانه اورژانس ۱۱۵ کازرون در ساعت ۸ و ۷ دقیقه صبح بوده که پس از اعلام ماموریت به پایگاه اورژانس این شهرستان، مدت زمان رسیدن آمبولانس اول به محل حادثه دقیقاً ۹ دقیقه از زمان دریافت پیام بوده و در ساعت ۸ و ۳۵ دقیقه آمبولانس مصدومان را به بیمارستان، ولی عصر (عج) کازرون تحویل داده است.


بیشتر بخوانید 

مصدومیت ۷ نفر بر اثر نشت گاز در کازرون + تصاویر


رئیس اورژانس ۱۱۵ کازرون گفت: با توجه به مطالب فوق که همه آن‌ها مستند و مکالمات ضبط شده و در سیستم اورژانس کازرون موجود و قابل بررسی هستند، این اظهارات کاملا کذب محض بوده و اینگونه صحبت‌ها قطعاً باعث نگرانی شهروندان و کاهش انگیزه در همکاران اورژانس شده که به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات درمانی به شهروندان هستند.

او گفت: جهت پیگیری هر گونه شکایت مبنی بر دیر رسیدن آمبولانس به صحنه حادثه، اورژانس ۱۱۵ کازرون آماده پاسخگویی به تمام شکایات با ذکر مستندات قابل بررسی و پیگیری است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اورژانس 115 ، آمبولانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار