معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به اینکه تکیه گاه اصلی نظام مردم هستند گفت: ادارات باید رضایت مردم و اصلاح اتوماتیک وار سیستم اداری خود را در اولویت قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - مسعود سعادتی   معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه  در جلسه شورای اداری شهرستان میانه  گفت: مردم ما به رغم همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی پشتیبان نظام بوده و هستند و این امر را در تمامی صحنه‌ها مانند حضور در انتخابات و سایر مشارکت‌های اجتماعی و به ویژه در آیین تشییع پیکر پاک سردار دل‌ها شهید سلیمانی به منصه ظهور گذاشتند.

تمامی ارکان نظام و شخص رییس جمهور بر اینکه انقلاب و نظام بر دوش مردم استوار است اعتقاد و باورعمیق دارند.

خدمت به مردم در این دولت، شعاری موقت و زودگذر نبوده بلکه سیاست اصلی بر این اصل استوار است.

 اصلی‌ترین راهکار دشمن برای ضربه زدن به کشور را تحریم اقتصادی  است، در این زمینه مجموعه تلاش‌ها و اقدامات اخیر از سوی دولت جدید، دشمن را مایوس کرده است.

ضرورت توجه به اقتصاد درونزا برای استقلال همه جانبه کشور با توجه به نظرات کارشناسان اقتصادی است و شاخصه‌های این اقتصاد را تولید با سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی  است.

 با توجه به محدودیت‌های مالی دولت باید به اقتصاد بخش خصوصی توجه بیشتر کرد و به جلب و جذب سرمایه گذاران همت گماشت.

 وظیفه دولت را حمایت صد درصدی از سرمایه گذاری حتی با یک اشتغال و مقدار کم تولید خواند و افزود: ادارات باید با تسهیل روند اداری و تفسیر قوانین به نفع سرمایه گذار بستر را برای جلب و جذب آنان فراهم کنند.

 تبیین و مقایسه شاخص خدمات در دوران قبل و بعد انقلاب و دولت جدید با رویکرد اخلاق مدارانه اسلامی و انسانی و عدالت محور به میدان آمده و شخص رییس جمهور چه در قوه قضاییه و چه درسمت ریاست جمهوری این موضوع را به اثبات رسانده اند.

 ضرورت تشکیل جلسه مدیریت بحران ، برپایی مستمر و جدی میز خدمت در راستای رضایتمندی هر چه بیشتر مردم را خواستار شد.

ضرورت برخورد بر اساس ضوابط با ساخت و ساز غیر مجاز و بی رویه در شهر میانه و حریم آن، پاسخگویی به موقع به مکاتبات اداری، پیگیری برای تخصیص و اخذ اعتبارات مورد نیاز، تعامل بیشتر بین ادارات در انجام پروژه‌ها و حل مشکلات، هماهنگی با اداره کل در تامین زمین برای اقدام ملی مسکن، لازم الاجرا بودن مصوبات و تعهدات جلسات در زمان مقرر، جذب تسهیلات توانمندسازی روستایی با هماهنگی بخشداری‌ها و بانک‌ها از سوی مسوولین مربوطه تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.