۲۵ پزشک متخصص جدید در دانشکده علوم پزشکی تربت جام

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: همه تلاش ما بر طرف نمودن نیاز‌های درمانی شهرستان و ارائه خدمات درمانی مطلوب‌تر و بهتر به مردم شریف تربت‌جام و صالح آباد است.

باشگاه خبرنگاران جوان  مشهد -  دکتر محمد صادق معلم زاده در آئین معارفه پزشکان متخصص و فوق تخصص جدید ضمن خوشامد گویی به پزشکان گفت: ارتقای زیر ساخت‌های درمانی در این شهرستان از اولویت‌های دانشکده است و ماندگاری پزشکان متخصص در شهرستان از دیگر دغدغه‌ها است که در تلاشیم با مهیا کردن امکانات مناسب از لحاظ کمی و کیفی بتوانیم حضور نیرو‌های متخصص را داشته باشیم.

وی گفت: امسال تعداد پزشکان متخصص و فوق تخصص دانشکده در مراکز درمانی دولتی به ۸۰ نفر رسید که نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته و این امر نشان از رشد بالنده حوزه سلامت منطقه جام دارد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: این پزشکان با تخصص‌های جراحی کلیه، پوست، قلب و عروق، ارتوپدی، جراح عمومی، طب اورژانس، روانپزشکی، رادیولوژی، داخلی، عفونی، اطفال، بیهوشی، گوش و حلق و بینی، چشم پزشک، پاتولوژی (آسیب شناسی) و فلوشیپ گوارش و فوق تخصص اعصاب کودکان به تدریج فعالیت خود را در مراکز درمانی تربت جام آغاز می‌کنند که برنامه کاری آنان متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.


انتهای پیام//ز. ج.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.