آیت الله سعیدی گفت:مخالف احداث مونوریل بودیم ولی به حرف مسئولان حرم حضرت معصومه (س) گوش ندادند و طرح را اجرا کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - آیت‌الله سید محمد سعیدی ،تولیت حرم حضرت معصومه (س)روز چهارشنبه در نشست صمیمی با مدیران و نمایندگان رسانه‌های استان قم با بیان این‌که در اجرای طرح مونوریل به نظرات مسئولان حرم حضرت معصومه (س) بی‌توجهی شد، گفت: مخالف مونوریل بودیم ولی به حرف ما گوش ندادند و طرح را اجرا کردند.

او گفت: در سفر هیئت دولت به استان قم به آقای رئیسی گفتم برای اجرای طرح مونوریل تصمیم بگیرید تا این طرح نیمه‌تمام نماند و تعیین تکلیف شود.

سعیدی با اشاره به این‌که در مورد این طرح دیگر سختگیری نداریم، می گوید: از همان ابتدای اجرای مونوریل از مسئولان درخواست کردیم این طرح اجرایی نشود، ولی امروز که مونوریل به این مرحله رسیده و هزینه‌هایی از بیت الملل صرف شده است، درست نیست که تخریب شود.

قم در معرض بسیاری از آسیب های اجتماعی است

نماینده ولی فقیه در استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بروز آسیب‌های اجتماعی گفت: فضای مجازی و انتظاری که در این فضا‌ها هست تا محل خواب و استراحت جوانان رفته و کل شهر و کشور را گرفته است.

او گفت: قم به عنوان شهری که در مسیر ۱۷ استان کشور قرار گرفته در معرض بسیاری از آسیب‌ها قرار دارد، به همین دلیل هر چه از نظر فرهنگی تلاش شود کم بازده است؛ زیرا مردم خودشان انتخاب می‌کنند؛در عین حال به ما هم تذکر می‌دهند جوری برخورد نشود که مردم از نظام و انقلاب دلسرد شوند.

امام جمعه قم همچنین با اشاره به لزوم تذکر به مسئولان متخلف گفت: بنده به‌عنوان امام جمعه نمی‌توانم در تریبون عمومی نام مسئول متخلف را بگویم، زیرا امام جمعه باید بر اساس تشکیلات شورای سیاست‌گذاری نماز جمعه عمل کند.

او گفت از شهرداری نسبت به ساماندهی اطراف حرم حضرت معصومه (س) درخواست کرده‌ایم و این کار در دستور کار شهرداری است.

سعیدی همچنین با اشاره به شایعات تخریب برخی موقوفات حرم حضرت معصومه (س)، تصریح کرد: به‌هیچ‌وجه چنین اقداماتی در دستور کار مسئولان حرم مطهر نیست.

دولت جدید از الطاف خداوند است

تولیت حرم بانوی کرامت : دولت جدید از الطاف خداوند است که امیدی در مردم ایجاد کرده است.

او در پایان با اشاره به انتشار گزارش‌های خبری از عملکرد حرم حضرت معصومه (س) و برنامه‌های آن بر آمادگی مسئولان این نهاد برای پاسخگویی به رسانه‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۶ دی ۱۴۰۰
مونوریل به چه درد میخوره
آخرین اخبار