مدیریت بحران مازندران از فرمانداران خواست با توجه به ورود سامانه بارشی در پایان هفته از صعود کوهنوردان به مناطق مرتفع جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری- علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: براساس پیش بینی هواشناسی در روز‌های جمعه و شنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه در مناطق ساحلی استان، شاهد بارندگی، وزش باد نسبتا شدید، کاهش دما و در مناطق مرتفع بارش برف، کاهش دما و وزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود.

مه آلود شدن، کاهش دید، لغزندگی و اختلال تردد در جاده‌ها و محور‌های کوهستانی و احتمال ریزش سنگ بویژه در ارتفاعات نیمه غربی استان رامسر تا بابل از پیامد‌های این سامانه اعلام و از مردم خواسته شد در این مدت به دلیل برودت هوا و افزایش میزان مصرف گاز در مدیریت مصرف صرفه کنند تا شاهد قطع گاز نباشیم.

مدیریت بحران مازندران از رانندگانی که قصد عبور از مناطق کوهستانی استان را دارند نیز خواست خودروی خود را به زنجیر چرخ و ضد یخ مجهز کنند و واحد‌های مرغداری و گلخانه داران نیز نسبت به مقاوم سازی پوشش واحد‌ها و آماده سازی سیستم گرمایشی و تنظیم دمای هوای سالن‌ها اقدام نمایند

بر اساس این هشدار فعالان دریایی در زمان مواج بودن دریا از ماهیگیری و فعالیت‌های شیلاتی شامل تردد قایق‌های سبک و تفریحی و انجام همه فعالیت‌های دریایی جداً خودداری کنند.

همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی نیز ضمن آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات آمادگی لازم برای هرگونه عملیات امداد و نجات خدمات رسانی همچون گذشته را داشته باشند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.