با ابتلای ۵۰ بیمار کرونایی جدید در مازندران شمار مبتلایان بستری شده در مراکز درمانی استان به ۲۳۸ بیمار رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری- ۵۰ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و ۳۹ بیمار ترخیص شدند.

موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل ثبت نشده است، اما ۷۴ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

شناسایی و بستری ۴۲ بیمار کرونایی جدید

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۴۲ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۳۳ نفر ترخیص شدند.

او افزود: ۱۸۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند که ۶۵ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

دکتر موسوی گفت: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران ثبت نشده است.

 

بستری شدن ۸ بیمار کرونایی جدید در بابل

دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۸ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۶ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۵۸ نفر اعلام کرد و افزود: ۹ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.