مقصد سفر‌های ریلی از مشهد به ۲۶ شهر کاهش یافت

جواد معراجی‌فر گفت: پیش از این پیش‌فروش بلیت قطار مسافربری از مشهد به ۳۱ شهر و مرکز استان صورت می‌گرفت اما اکنون این عدد به ۲۶ شهر و مرکز استان کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان  مشهد - جواد معراجی‌فر گفت: البته روند تغییر مقاصد سفر از مبدا مشهد در ماه‌های گذشته روی داده است و اطلاعی از دلیل اتخاذ این تصمیم در مرکز نداریم.

وی گفت: بر اساس اعلام راه آهن جمهوری اسلامی ایران، پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۲ دیماه، برای تمام مسیر‌ها به غیر از مسیر تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و برعکس، از طریق درگاه‌های اینترنتی و مراکز مجاز فروش بلیت قطار به طور حضوری در سراسر کشور آغاز شد.

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان گفت: پیش‌فروش بلیت مسیر‌های تهران-مشهد، تهران- طبس، تهران- خواف و بر عکس از ساعت ۱۴ چهارشنبه - امروز- انجام شد، و از آنجا که تصمیم گیری در این خصوص در تهران صورت گرفته است اطلاعی درباره علت متفاوت بودن زمان پیش فروش بلیت در مسیر مشهد- تهران نداریم.

۲۳ ایستگاه راه‌آهن در شبکه ریلی خراسان دایر است و در حالت عادی و پیش از شیوع کرونا روزانه ۹۴ رام قطار مسافربری و ۱۰ رام قطار باری در این مسیر ریلی به صورت رفت و برگشت حرکت می‌کنند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۲ دی ۱۴۰۰
چه بهتر لاقل دیگ کرونا شیوع پیدا نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
اتوسا
۱۸:۰۵ ۲۲ دی ۱۴۰۰
وواااااااااااااای چه خوب