معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: نهاد‌های حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی برای تزریق دز سوم واکسن افراد تحت حمایت خود اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - جهانگیر رستمزاد  در نشست قرارگاه استانی مبارزه با کرونا گفت: این جامعه هدف نهاد‌های حمایتی افرادی آسیب پذیر، مسن و دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند که تزریق دز سوم می‌تواند سطح سلامت و ایمنی آنان را افزایش دهد.

او از مسوولان کمیته امداد و بهزیستی استان خواست با نهایت احترام و تکریم حتی به درب منزل این افراد برای آگاهی رسانی به آنان و تزریق دز سوم مراجعه کنند.

معاون استاندار ایلام گفت: باید با جدیت همه اقدامات لازم را برای افزایش پوشش واکسیناسیون دز سوم انجام دهیم تا با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی آخر سال و تعطیلات عید مردم پس از ۲ سال به راحتی به تفریح بپردازند.

رستمزاد گفت: مردم به دلیل محدودیت‌های کرونا از نظر روحی و روانی آسیب جدی دیده و نیاز به تفریح و نشاط و طبیعت گردی دارند و با پایداری وضعیت این شرایط فراهم می‌شود.

او گفت: با توجه به اینکه برخی از زوار در مسیر تردد از شهرستان‌ها تردد می‌کنند، نباید در مدارس و یا از سرویس‌های بهداشتی آن‌ها استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از فرمانداران، مدیران مدارس و آموزش و پرورش و مسوولان ساماندهی زوار خواست نسبت به این مسأله با حساسیت ویژه‌ای برخورد کنند و سلامت دانش آموزان را در اولویت اصلی قرار دهند.

رستمزاد وضعیت استان ایلام از نظر کرونا را بسیار مطلوب و قابل قبول برشمرد و گفت: امیدواریم مردم با تزریق دز سوم، رعایت نکات بهداشتی، ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند و با ساده انگاری اجازه ندهند وارد پیک بعدی شویم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.