معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۳۲۴ طرح اقتصادی در زمینه کشاورزی، صنعت و گردشگری در مناطق مختلف استان در حال دریافت تسهیلات بانکی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با راه اندازی این تعداد طرح اقتصادی تحول چشمگیری در رونق و توسعه اقتصاد کهگیلویه وبویراحمد ایجاد خواهد شد. 

او گفت: هم اکنون برای اجرای ۳۲۴ طرح اقتصادی تسهیلات در نظر گرفته شده است.

عسکری گفت: این طرح ها در زمینه کشاورزی، صنعتی و گردشگری است که مشکلی خاصی در زمینه پرداخت تسهیلات به متقاضیان این طرح ها وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه متقاضیان این تعداد طرح های اقتصادی در فرایند اداری اخذ تسهیلات هستند گفت:  ۲۱۴ مورد از این طرح ها در حوزه کشاورزی، ۷۰ مورد در بخش صنعت و ۴۰ طرح نیز در حوزه گردشگری است. 

او گفت:  با راه اندازی ابن تعداد طرح بیش از ۱۰ هزار تن به اشتغال مشغول خواهند شد که تاثیر بسزایی در کاهش امار بیکاری در این استان دارد. 

عسکری گفت: در سفر رئیس جمهور به کهگیلویه وبویراحمد اعتباراتی به طرح ها و پروژه های استان ابلاغ شد که در حال تخصیص است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت:  ۱۴ طرح بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد که نیمی از این طرح ها در گچساران است. 

عسکری گفت: طرح های اقتصادی شامل بیو اتانول ، طرح هربی فارم با ۷۰ درصد پیشرفت و پتروشیمی در گچساران به زودی تکمیل و راه اندازی خواهد شد. 

او گفت: متقاضی طرح فاز دوم پتروشیمی در گچساران نیز در حال طی کردن مراحل اداری آن می باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با بیان اینکه تعامل دستگاه های اجرایی در گچساران بیش از گذشته شود گفت: فرایند اداری طرح ها نباید در این شهرستان به طول انجامد در صورتی که نتوانیم این فرایند را به درستی انجام دهیم در دست یابی به اهداف با مشکل مواجه خواهیم بود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.