رونمایی اگزینوس ۲۲۰۰ به تعویق افتاد

سامسونگ رونمایی از تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ را به عقب انداخته که روی فروش پرچمداران جدیدش تاثیر خواهد گذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان - قرار بود امروز سامسونگ امروز از تراشه Exynos ۲۲۰۰ رونمایی کند، اما Ice Universe فاش کرد که این شرکت فعلا عرضه تراشه انحصاری خود را به عقب بیندازد. اطلاع رسانی مربوط به عرضه این تراشه نیز که تاریخ ۱۱ ژانویه را نشان می‌داد، از صفحه رسمی سامسونگ حذف شده است.

طبق گزارش جی اس ام آرنا و با توجه به خبر‌هایی که در رسانه‌های کره‌ای منتشر شده، سامسونگ در تاریخ ۸ فوریه از سری گلکسی اس ۲۲ رونمایی خواهد کرد و فروش آن از ۲۴ همان ماه آغاز می‌شود. سال گذشته تراشه Exynos ۲۱۰۰ در ۱۲ ژانویه معرفی شد و دو روز بعد نیز سری گوشی‌های S۲۱ وارد بازار شدند. اگر سامسونگ دوباره از چنین الگوی برای عرضه محصولاتش استفاده کند، قبل از عرضه سری S۲۲ هنوز زمان کافی برای رونمایی از تراشه ۲۲۰۰ را دارد.

تراشه اگزینوس ۲۲۰۰

با این حال، رخ دادن چنین تغییرات لحظه آخری نشان دهنده مشکلاتی است که سامسونگ در پشت پرده دارد. چند سال پیش نیز شایعاتی مطرح شده بود که تراشه میان رده Exynos ۱۲۰۰ در نوامبر سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. این تراشه در چندین بنچمارک برای گوشی‌های گلکسی M۳۳ و A۵۳ مشاهده شد، اما نه این تراشه و نه گوشی‌ها رونمایی نشدند.

اگزینوس ۲۲۰۰ دومین تراشه‌ای است که سامسونگ مجبور شده رونمایی از آن را به عقب بیندازد. حال باید دید سامسونگ چه تعداد تراشه می‌تواند تولید کند؛ زیرا کمبود تراشه باعث دسترسی محدود خریداران به پرچمداران جدید می‌شود. در هر صورت سامسونگ هنوز زمان دارد تا مشکلات خود را در این زمینه برطرف کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار