رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور با حضور مدعیان و با نظارت کمیته فنی در گرگان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی در حالی از امروز در قالب رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور در گرگان به مصاف هم می‌روند که کادر فنی تیم ملی عملکرد آزادکاران را با دقت رصد خواهد کرد.

بر همین اساس و از آنجا که رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی نیز محسوب می‌شود مدعیان کسب دوبنده تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی چین و رقابت‌های جهانی صربستان باید در نخستین گام شایستگی‌های خود را به اثبات برسانند.

پژمان درستکار به عنوان سرمربی تیم ملی و همچنین محسن کاوه، بهروز یاری، مجید خدایی، مصطفی میرعمادیان و بهنام احسان پور به عنوان اعضای کمیته فنی عملکرد آزادکاران را زیر نظر خواهند داشت.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور از امروز به میزبانی گرگان آغاز شد و قرار است طی آن مدعیان اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم به مصاف هم بروند. همچنین مدعیان اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم نیز فردا باید به روی تشک بروند تا در نهایت تکلیف نفرات برتر اوزان دهگانه مشخص شود.

این گزارش می‌افزاید بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد فقط ۶ مدال آور رقابت‌های جهانی نروژ از حضور در این رقابت‌های قهرمانی کشور معاف هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار