کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان همدان گفت: تاکنون ۳۰۰ دانشجو معلمان در بخش آقایان و بانوان در جشنواره قرآن دانشگاه فرهنگیان ثبت‌نام کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-میلاد مرادی گفت: جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی دانشگاه است.

امسال سی ودومین مرحله این مسابقات برگزار می‌شود  و ثبت‌نام در این مسابقات از ابتدای دی‌ماه آغاز شده است و تا ۲۵ دی‌ماه ادامه دارد. 

او گفت: دانشجویان فرهنگی می‌توانند در ۴۵ رشته مختلف و در ۹ بخش معارفی، آوایی، ادبی، هنری، هنر‌های گروهی، فن‌آوری و پژوهشی، صحیفه سجادیه نهج‌البلاغه با محوریت قرآن و عترت شرکت کنند.

این جشنواره هر ساله برگزار می‌شود.

کارشناس برنامه‌ریزی، فرهنگی و اجتماعی پردیس شهید مقصودی دانشگاه فرهنگیان همدان گفت: هر دانشجو می‌تواند در یک رشته انفرادی و یا گروهی در این جشنواره شرکت کند و مرحله استانی این جشنواره در بهمن و اسفندماه برگزار می‌شود.

به گفته مرادی مرحله کشوری نیز در بازه زمانی اردیبهشت یا خرداد و مرحله ملی این جشنواره در تابستان و اوایل مهرماه سال آینده برگزار می‌شود.

اوگفت: تاکنون در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ نفر از دانشجومعلمان در بخش آقایان و بانوان در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند. جوایز برای دانشجویان در مرحله استانی و کشوری مبالغی شامل کمک‌هزینه سفر به عتبات در نظر گرفته شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.