سرپرست مدیریت اجتماعی یزد گفت: با شناسایی قابلیت‌های هر شهرستان در رشته‌های ورزشی خاص می‌توان رویداد‌های بیشتر و گسترده تری برگزار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - ابراهیم زینل پور، سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در نشست اعضای هیات ورزش کارگران استان یزد ضمن تأکید بر رونق فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی، گفت: در آیین نامه فدراسیون ورزش‌های کارگری شش منبع درآمدی برای انجمن‌های ورزشی پیش بینی شده است که حمایت نهاد‌های دولتی و غیر دولتی، برگزاری مسابقات و کلاس‌های آموزشی و اجاره اماکن ورزشی از مهمترین آن‌ها است.

ابراهیم زینل پور بهترین راه درآمدزایی را برگزاری دوره‌های آموزشی و رویداد‌های ورزشی برشمرد و گفت: با شناسایی قابلیت‌های هر شهرستان در رشته‌های ورزشی خاص و بزرگ‌تر کردن بدنه هیئت‌های ورزشی کارگری می‌توان رویداد‌های بیشتر و گسترده تری برگزار کرد.

او در ادامه با اشاره به وسیع بودن ورزش کارگری گفت: فدراسیون ورزش کارگری از زمان شروع فعالیت خود تنها سه رشته ورزشی را تحت پوشش داشت، ولی امروز تقریبا تمامی رشته‌های ورزشی را در برگرفته و علاوه بر مسابقات داخلی، تیم‌های منتخب کارگری کشورمان به مسابقات جهانی نیز اعزام می‌شوند.

سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اشاره‌ای به المپیاد ورزش کارگری استان یزد داشت و گفت: اولین المپیاد ورزش کارگری که برای اولین بار در استان در حال برگزاری است، تاکنون در ۱۴ شرکت برگزار شده و طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته روز ۱۳ بهمن اختتامیه این رقابت‌ها را شاهد هستیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.