تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر میزبان تیم گل‌گهر سیرجان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان- هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، جام خلیج فارس روز پنج‌شنبه ۲۳ دی ماه با برگزاری ۸ دیدار خاتمه می‌یابد که در یکی از رقابت‌ها تیم فوتبال ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان است.

ذوب‌آهن باید در آخرین دیدار خود در نیم‌فصل نخست، به مصاف تیم گل‌گهر سیرجان برود. دیداری سخت و حساس که با توجه به شرایط امتیازی و جایگاه ۲ تیم در جدول، کسب ۳ امتیاز آن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نتیجه آن برای تیم‌های آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، پیکان و فولاد نیز حائز اهنیت است.

ذوبی‌ها در حالی آماده مصاف با شاگردان قلعه‌نویی می‌شوند که هفته گذشته مقابل نساجی شکست خوردند تا بهترین فرصت برای بهبود جایگاه‌شان را از دست دهند. شاگردان تارتار از ۱۴ بازی قبلی خود ۵ برد، ۲ تساوی و ۷ باخت به دست آورده و با ۱۷ امتیاز در رده دهم جدول جای گرفته و با توجه به فاصله کم امتیازی خود با تیم‌های صنعت نفت آبادان و هوادار، برای حفظ جایگاهش چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار ندارد.

در آن سو، تیم گل‌گهر سیرجان که پس از حکم کمیته انضباطی و کسر ۷ امتیاز از این تیم، شرایط بدی پیدا کرده بود، در هفته‌های اخیر روند خوبش را از سر گرفته و نتایج خوبی به دست آورده است. گل‌گهر هفته گذشته هوادار را با نتیجه یک بر صفر شکست داد تا به جمع تیم‌های بالای جدول باز گردد.

گل‌گهر در ۱۴ بازی قبلی خود ۵ برد، ۵ تساوی و ۴ شکست به دست آورده و با ۲۰ امتیاز در رده هفتم جدول ایستاده است و با توجه به نزدیکی امتیازات تیم‌های رده چهارم تا یازدهم جدول، برای حفظ و بهبود جایگاهش مقابل ذوب‌آهن محکوم به برد است.

ذوب‌آهن محکوم به شکست دادن گل‌گهر سیرجان است؛ نتایج سینوسی ذوب‌آهن در فصل جاری باعث شده که تیم تارتار علی‌رغم بازی قابل قبولی که به نمایش می‌گذارد، جایگاه خوبی در جدول نداشته باشد و برای رسیدن به نیمه بالایی جدول چاره‌ای جز پیروزی و کسب ۳ امتیاز کامل در بازی فردا ندارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.