پهلوانیان گفت: رویکرد جدیدی که در قوه قضاییه اتفاق افتاده بسیار مهم است و موجب شده تا مطالبات مردم پیگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای استان یزد در نشست با دادستان گفت: رویکرد جدیدی که در قوه قضاییه اتفاق افتاده بسیار مهم است و باعث شده تا مطالبات مردم پیگیری شود. صدا و سیما نیز همراه با مسئولین و با مردم برای احقاق مطالبات جامعه پیش قدم است.

او بحران آب در استان را یکی از مسائلی دانست که صدا و سیما با حضور در صحنه و همکاری با استان اصفهان توانست افکار عمومی را کنترل نموده و گزارش‌های مناسبی تهیه نماید تا از بحران‌های بیشتر جلوگیری شود.

پهلوانیان نحوه ورود به مباحث پرونده‌های عدلیه را با همکاری و هماهنگی دو نهاد اعلام کرد و آمادگی صدا و سیما را برای اطلاع رسانی و کمک به رفع مشکلات مردم اعلام نمود.

دادستان استان نیز با تقدیر و تشکر از رسانه ملی و به ویژه صداوسیمای یزد در انعکاس مشکلات و مسائل مرتبط با عدلیه گفت: رسانه ملی در بحران آب و مشکل سوخت در کشور بسیار هوشمندانه و حرفه‌ای عمل کرد وبا  اطلاع‌رسانی به موقع توانست جلوی بحران‌های زیادی را بگیرد.

او نقش رسانه بر افکار عمومی و تاثیرگذاری آن را در احکام و پرونده‌های عدلیه را بسیار مهم دانست و گفت: اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع مانع بروز جرائم و بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود که این موضوع، نقش رسانه ملی را بسیار تاثیر گذار می‌کند.

حدادزاده با اشاره به نقش محلات در مسائل اجتماعی گفت: باید با یک حرکت خردمندانه این نقش را در بین مردم پررنگ‌تر کرد تا مراجعه به عدلیه کمتر شود و خودشان مسائل را حل‌وفصل کنند.

او آمادگی عدلیه را برای در اختیار گذاشتن سوژه‌های قضائی و پرونده‌های آن به صداوسیما برای تهیه برنامه‌های عبرت‌آموز اعلام کرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.