فخاریان گفت: سه ووشوکار دانشجو استان سمنان برای حضور در رقابت دانشجویان کشور و انتخابی تیم ملی بازی‌های یونیورسیاد۲۰۲۲ چین اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - محمود فخاریان مسئول انجمن ووشو دانشجویان استان سمنان گفت: مسابقات دانشجویان کشور با حضور ووشوکاران دانشجو روز‌های ۳۰ دی و یکم بهمن ۱۴۰۰ به میزبانی آکادمی ووشو تهران برگزار می‌شود.

طبق اعلام فدراسیون ووشو ۲ ورزشکار مرد و یک ورزشکار خانم امکان حضور در این مسابقات را دارند و مسابقات بانوان روز ۳۰ دی ماه و مردان یکم بهمن ماه به صورت یک روزه برگزار می‌شود.

 نمایندگان استان سمنان در بخش مردان محمدسلمانی در وزن منفی ۶۰کیلوگرم از دانشگاه آزاد سمنان و نیما نوری در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم از دانشگاه علوم پزشکی هستند و سیده مریم هاشمی نیز در وزن منفی ۶۰کیلوگرم در این رقابت حضوردارد.

نفرات برتر این رقابت برای حضور در تیم ملی دانشجویان و اعزام به سی و یکمین دوره مسابقات تابستانی دانشجویان جهان (یونیورسیاد۲۰۲۲) به میزبانی چین انتخاب می‌شوند.

مسئول انجمن ووشو دانشجویان استان سمنان یادآورشد: پیش از شیوع ویروس کرونا دانشجویان استان سمنان در مسابقات کشوری موفق به کسب یک قهرمانی شدند.

انتهای پیام /  ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.