جلوگیری از فعالیت مراکز غیرمجاز زیبایی مداخله گر در امور درمان

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان ماهشهر از شناسایی و جلوگیری از فعالیت مراکز غیرمجاز زیبایی مداخله گر در امور درمان در این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان ماهشهر اعلام کرد: طی پیگیری‌های امور حقوقی و کارشناسان معاونت درمان شبکه بهداشت و درمان و شکایت از مرکز غیر مجاز زیبایی، لیزر و کاشت مو در شهر بندر امام (ره) با دستور مقام قضایی مجوز ورود به محل کار این افراد صادر شد.

نیرو‌های اماکن عمومی، نیروی انتظامی، کارشناس امور حقوقی و معاونت درمان شبکه جهت اجرای حکم قاضی جهت ضبط اموال افراد خاطی مداخله کننده در امر پزشکی، به این مرکز غیرمجاز مراجعه و مشاهده گردید که این محل را تخلیه و اقدام به فرار نموده اند.

  برای اغلب مراکز غیر مجاز، تشکیل پرونده قضایی داده شده و مابقی نیز در حال شناسایی و پیگیری جهت ارجاع به مراجع قضایی می‌باشند.

معاونت درمان شبکه از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی درمانی، به صورت حضوری مورد تخلف را به کارشناسان نظارت بر درمان شبکه گزارش نمایند تا با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: در هشت ماه امسال نزدیک به یک هزار و ۶۵۹ مورد بازرسی از مراکز و موسسات فعال در امور پزشکی از جمله مطب‌ها و عمل‌های زیبایی‌ها انجام شده است و در این مدت هشت پرونده تخلف نیز در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.