فرایند‌های پیچیده اداری سبب فرار سرمایه گذاران از کرمانشاه می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: بررسی و تأیید پروژه‌ها در ادارات نباید آنقدر طولانی شود که سرمایه گذاران از کرمانشاه فراری شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه -بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در نشست با معاونین، مدیران کل ستادی، مشاورین و کارکنان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: نیروی انسانی توانمند، سرمایه‌ای عظیم برای هر مجموعه‌ای است و یک نیروی انسانی بانشاط، پرتحرک و اثرگذار می‌تواند مسیر پیشرفت و توسعه سازمان مربوطه را تسهیل و تسریع و کیفیت خدمت به مردم را بهبود ببخشد.

در مجموعه استانداری کرمانشاه مطمئناً نیرو‌های باکیفیت، بادانش، با تقوا، متخصص، تحول گرا و انقلابی وجود دارند که از قابلیت‌های آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

با تلاش شبانه روزی، همدلی و همراهی برای خدمت گزاری به مردم کوششی مستمر خواهیم داشت و بر این اساس تعهد و مسئولیت پذیری و حسن اخلاق در پیگیری امور و ارتباط با مردم بسیار مهم و با اهمیت است و به همین دلیل تأکید می‌شود به عنوان خادم مردم وظیفه داریم برای رفع مشکلات آنان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

هر مانعی در مسیر رشد و توسعه استان وجود دارد باید برطرف شود تا زمینه و بستر سرمایه گذاری در عرصه‌های مختلف فراهم شود.

باید تحول را از خودمان شروع کنیم و کاری که به ما واگذار می‌شود با وجدان کاری و از روی اعتقاد و با صداقت آن را انجام دهیم.

بررسی و تأیید پروژه‌ها در ادارات نباید آنقدر طولانی شود که سرمایه گذاران از کرمانشاه فراری شوند.

با توسعه دولت الکترونیک در استان ،باید سیستم اداری را به گونه‌ای ارتقا دهیم که یک روستایی بتواند بدون مراجعه به اداره مربوطه بتواند از طریق اینترنت درخواست خود را ارائه دهد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار