وزیر کشور حکم کاظم علیپور بعنوان شهردار قائم شهر را ابلاغ کرد

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-  ۵ ماه از انتخاب و فعالیت شورای ششم می‌گذرد و اعضای شورای اسلامی شهر قائم شهر در ۱۴ مردادماه امسال، عباس صالح‌زاده شهردار دوره پنجم شورای اسلامی شهر ر را به عنوان شهردار منتخب به وزارت کشور معرفی کردند، اما وی ۲۵ مهر ماه استعفای خود را به هیئت رئیسه شورا تقدیم کرد.

فرماندار شهرستان قائم شهر پس از این اتفاق گفته بود از آنجا که گفته شده است روند تعیین صلاحیت‌ها، به خوبی پیش نمی‌رود، شهردار منتخب قائمشهر تصمیم به استعفا گرفت.

پس از استعفای صالح زاده اعضای شورا کاظم علیپور را که در گذشته مسئولیت دفتر سرمایه‌گذاری در شهرداری را به عهده داشت، با ۹ رای به عنوان دومین شهردار منتخب به استانداری مازندران معرفی کردند.

اعضای شورای اسلامی قائم شهر دلیل انتخاب علیپور به عنوان شهردار قائمشهر را سابقه ۲۰ ساله خدمتشان در شهرداری این شهر و عملکرد نسبتا موفق در دوران سرپرستی اعلام کرده بودند حالا حکم وی توسط احمد وحیدی وزیر کشور تایید و علیپور بعنوان شهردار این شهر برصندلی مدیریت پارلمان شهری نشست.

قائم‌شهر بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و حکم شهردار توسط وزیر کشور صادر می‌شود.

کاظم علیپور فرزند مرحوم عشقعلی علیپورعضو فقید شورای اسلامی شهر قائم شهر در دوره اول است که سابقه معاونت اداری، مالی و سرمایه گذاری شهرداری قائم شهر را در رزومه خود دارد.


انتخاب شهردار قائم شهر + تصویر
انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.