رئیس شورای شهر شیراز گفت: شرایط کرونایی محدودیت دارد، اما ممنوعیتی برای برگزاری دیدار‌های مردمی وجود ندارد، لذا مدیران ستادی شهرداری دیدار‌های مردمی را با بهانه کرونا لغو نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مهدی طاهری که در خصوص چرائی لغو دیدار مردمی برخی مدیران شهرداری شیراز، توضیح می‌داد، افزود: می‌توان زمان، تعداد مراجعان و فاصله‌گذاری را مدیریت کرد تا مشکلی ایجاد نشود، اما دیدار‌ها باید برگزار شود.

او با اشاره به برگزاری میز خدمت در شورا گفت: تمایلی به ایجاد شرایط عدم رعایت فاصله نداریم، اما مردم گرفتاری زیادی دارند و زمانی که شرایط ایجاد می‌شود فضا شلوغ می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه برگزار نشدن دیدار‌های بین مردم و مسئولان شهرداری جای سئوال دارد، گفت: برای پیگیری این موضوع در قالب استعلام اقدام شده مبنی بر اینکه برنامه دیدار‌های عمومی شهردار شیراز و دیگر مسئولان برگزار شود.

طاهری با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری به دولت آقای رئیسی و جریان انقلاب اسلامی این بوده که مردمی باشند، گفت: مطالبه مردم از مسئولان این است که حرفشان را بشنوند، اگر بتوانیم کاری انجام دهیم اگر امکانش نیز نیست صادقانه به مردم بگوییم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار