معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: مقوله زنان و کیان خانواده از اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین موضوعات جامعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان- جانثاری امروز در جلسه تحکیم بنیان خانواده و افزایش هم‌افزایی بین حوزه و دانشگاه در استانداری گفت: اگر موضوع تحکیم بنیان خانواده به‌درستی بررسی و مسائل جانبی آن شناسایی و رفع شود به راهکار‌های خوبی برای بهبود وضعیت جامعه خواهیم رسید.

در این راستا پرداختن به تناقض‌های موجود درزمینهٔ حجاب، آداب و معاشرت و سبک زندگی نیازمند بررسی‌های جدی و ارائه راهکار‌های مؤثر است؛ نباید در جامعه تا این حد تناقض در سطح بالا وجود داشته باشد و بر این اساس ضروری است که هر یک از بخش‌های خانواده به وظایف خود به‌درستی عمل کنند.

استانداری به‌عنوان نماینده حاکمیت وظیفه ورود به تمام شئون زندگی مردم جامعه ازجمله زنان و بنیان خانواده را دارد تا بتواند به ابلاغ دستورالعمل‌ها و پیگیری‌های لازم در این زمینه بپردازد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری نیز هدف از برپایی این جلسه را ترویج فرهنگ پژوهش در حوزه زنان، تأکید بر تحکیم بنیان خانواده و افزایش هم‌افزایی بین حوزه و دانشگاه عنوان کرد.

شادی فضلی گفت: در این راستا مهم‌ترین اولویت بحث تحکیم و تقویت هویت ایرانی و اسلامی بانوان و گسترش فرهنگ و سیره فاطمی (ع) در جامعه است.

هویت دینی زن مسلمان به معنای منزلت زنان در ابعاد اجتماعی، سیاسی و خانواده است که درزمینهٔ جایگاه زنان در جامعه تأثیر بسیار زیادی دارد.

به گفته مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان باابلاغ مصوبه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده این مهم در دستور کار این بخش قرار دارد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار