پیام‌های رسیده در تاریخ ۲۱ دی ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

باشگاه خبرنگاران جوان -  پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشان www.yjc.news روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 


برگزاری مجازی امتحانات علوم پزشکی آزاد تهران بر خلاف بخشنامه
سلام دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران اقدام به برگزاری امتحانات دانشجویان علوم پزشکی در تمامی روز‌هایی که به صورت مجازی کرده و این موضوع بر خلاف بخشنامه ارسالی از سوی وزارت بهداشت است.


بسته شدن سهام عدالت در لرستان
با سلام و وقت بخیر سهام عدالت استان لرستان حدود ۶ ماه است که بسته شده و هر چقدر همه که با شرکت تماس می‌گیریم که توکن آن‌ها توسط بورس بسته شده است خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


بهم ریختن اطلاعات سامانه ملی املاک و اسکان و تهدید مالیات
با وجود پر کردن اطلاعاتم در زمان اعلام شده و بارگذاری تمام مدارک مورد و نیاز و دریافت تاییدیه از سایت حالا بعد از چند ماه یک اس ام اس دریافت کردم که اعلام کرده در آدرسی که اشتباه هم است یک خانه خالی از سکنه دارم که مشمول مالیات می‌شود و اگر تا چند روز آینده اطلاعاتش را تکمیل نکنم مالیات به من تعلق می‌گیرد و اصلا از اطلاعات قبلی که آدرس منزل و اسکن‌های سند‌ها و ... را بارگذاری کردم هیچ خبری نیست، ظاهرا کل اطلاعاتشان را از دست دادند.


مطالبه غیرقانونی تعاونی مسکن مهر در کرمانشاه
سلام عاجزانه خواهشمند است در خصوص اقدام غیرقانونی تعاونی مسکن مهر (شهرک تلاش) در کرمانشاه پیگیری کنید، کسی جوابگو نیست. بنده یک واحد مسکن مهر در شهرک مذکور را در سال ۹۶ تکمیل شده خریداری کردم اکنون بعد از گذشت ۴ سال از ساکنان مبالغی سنگین بدون هیچ دلیلی مطالبه می‌کنند. پیگیری کنید.


باز نشدن سایت مسکن نهضت ملی برای مجرد‌ها
سایت مسکن نهضت ملی برای مجرد‌ها باز نمی شود و مرحله بعد نمی‌رود سایت مشکل دارد و با اینکه تمام اطلاعات را درست وارد می کنیم اما همچنان این مشکل باقی است حتما پیگیری کنید.


ساخت وساز غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی
در استان ایلام بخش چوار روستای بهارستان ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های ملی و کشاورزی صورت گرفته، ولی به هر اداره و ارگانی مراجعه می‌کنیم پاسخگو نیستند. لطفا بررسی کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار