نماینده شازند در مجلس گفت: فاجعه‌ای در ورزش کشور بار آمده که عاملان این فاجعه به جای محاکمه با پررویی و گستاخی دست پیش گرفتند تا پس نیفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان -  محمود احمدی بیغش نماینده شازند در جلسه علنی درباره حواشی پیش آمده در فدراسیون فوتبال گفت: جریانات مافیایی در ورزش کشور حضور دارند و به همین دلیل از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس و سرخوردگی آنها عذرخواهی می کنم. 

این نماینده مجلس خطاب به مسئولان وزارت ورزش گفت: آنقدر نشستند و دست روی دست گذاشتند که جمعه سیاه برای ورزش کشور رقم خورد و فاجعه ای بار آمد و عاملان این فاجعه به جای محاکمه با پررویی و گستاخی دست پیش گرفتند تا پس نیفتند. برخی جریانات ناپاک حوزه ورزش را رسمیت بخشیده اند و باعث شده اند که آقایان اصلاح طلب آن را ترویج افکار حجتیه می دانند. 

احمدی بیغش خطاب به وزیر ورزش گفت که  هشدار می دهم اراده ای مرموز، مسموم و مرصوص در مافیای فوتبال به دنبال ضربه زدن به کشور بوده و در سطوح مختلف پی بدنامی دولت جدید می گردند. 

به گفته این نماینده مجلس، بررسی های موشکافانه نشان می دهد موضوع اخیر صرفا حذف دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نبوده بلکه کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز این دو را حذف کرده است از این رو باید حتما مشخص شود چه کسانی در داخل کشور و در عمق فدراسیون فوتبال، سیگنال های اصلی را به کنفدارسیون فوتبال آسیا داده اند و اساس چه اهدافی در پس پرده عصبانی کردن مردم و بازی با روح و روان ملت وجود دارد چرا آنچه امروز جامعه شاهد آن است. وزارت ورزش در موضوع رسیدگی اساسی به فساد در ورزش چه کاره بوده و چه جریانی پشت این ماجرا بوده که کسی جرأت برخورد با آن را ندارد.

  افرادی مثل داریوش مصطفوی ها را که ناپلئون بناپارت فرانسوی نیز از خسارت این فرد و امثال آن به فوتبال ایران باخبرند و به برنامه زنده دعوت می شوند.  این مدیر مسأله دار که از بازماندگان شوم دوران اصلاحات بوده و بنا بر حکم قطعی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در سال 89 آن هم به دلیل مفاسد مختلف، به صورت مادام العمر از همه نوع فعالیت ورزشی به ویژه مصاحبه های رسمی ممنوع شده، به برنامه زنده تلویزیونی دعوت و به مسئولان توهین می کنند، این مسئله را احمدی بیغش می گوید.

این نماینده تاکید می کند که تردیدی ندارد اقدام امثال مصطفوی ها در راستای براندازی جریان فکری همسو، مرموز و پرهزینه آنها بوده که در اوج گستاخی به دنبال ضربه فنی کردن دولت رئیسی از همین اول کار هستند. متأسفانه وزارت ورزش در خواب غفلت فرو رفته و انگار فردی در سایه این وزارتخانه را رهبری می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار