طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز و شهرستان فردیس، ۱۸ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک کشف و ۲ نفر از اعضای یک خانواده فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز -سرهنگ علی سلیم پور گفت: در پی اقدامات اطاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس مبنی بر فعالیت ۲ نفر از اعضای یک خانواده فردیسی در زمینه تهیه وتوزیع مواد مخدر، بررسی موضوع به صورت مشترک در دستورکار هر ۲ پلیس قرار گرفت.

او گفت: در ادامه پس از زیرنظر قرار دادن متهمان، مخفیگاه و محل امن نگهداری مواد مخدر نامبردگان شناسایی و در یک فرصت مناسب متهمان در حین فروش مواد مخدر دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر فردیس منتقل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز عنوان کرد: در بازرسی از خودرو و مخفیگاه متهمان ۱۸ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک کشف شد که پس از تکمیل پرونده به همراه قاچاقچیان تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ سلیم پور گفت: پلیس با تلاش شبانه روزی سعی در پیشگیری از ورود مواد مخدر به این استان را دارد و در این مسیر شهروندان نیز می‌توانند با معرفی افراد فعال در زمینه خرید و فروش مواد مخدر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش خود را ایفا کنند.

مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در زمینه خرید، فروش و نگهداری مواد مخدر است.

انتهای پیام /ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.