عامل قاچاق و توزیع خارج از شبکه سوخت نفت گاز (گازوئیل) در همدان، به پرداخت پنج میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد در حق دولت محکوم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: حسب گزارش پلیس امنیت اقتصادی استان، تانکری حین حمل ۱۴ هزار و ۹۰۰ لیتر نفت گاز قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۵۷۵ میلیون ریال به مقصد تهران، در محدوده استان توقیف و راننده خودرو نیز بازداشت شده است.

داریوش جودکی گفت: این قاچاقچی به صورت ماهرانه اقدام به تعبیه تانکر سوخت در کامیون باری و جاسازی شیر تخلیه مخفی در زیر پلاک عقب وسیله نقلیه کرده بود که با هوشیازی پلیش شناسایی و به دام افتاد.

به گفته او  پرونده متهم در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی بررسی و مشارالیه علاوه بر ضبط کالا و تانکر حمل سوخت به نفع دولت به پرداخت بیش از پنج میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف عرضه کالا و خدمات مراتب را از طریق شماره تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و یا تارنمای t ۱۳۵.ir گزارش کنند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.