نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی در دنیا کاری کرده است که آمریکا نه تنها یگانه ابر قدرت نیست بلکه قدرتش را هم کسی قبول ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر-  نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون فراز و نشیب‌های مختلفی داشته است، اما هرگز توقف نداشته است و در دنیا کاری کرده است که امروز آمریکا دیگر ابر قدرت نیست.

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی این موضوع را در همایش سیاسی نیرو‌های مسلح مستقر در استان بوشهر که در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد مطرح کرد.

او گفت: امروز داشتن دیده‌بانی موفق برای نیرو‌های مسلح به این معنی که دشمن را در همه چهره‌هایش به خوبی ببینند و اشتباه نکنند بسیار ضروری است و لازم است مواظب باشیم عملیات فریب دشمن ما را از عملیات‌های اصلی منحرف نکند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: نیرو‌های مسلح در نظام اسلامی فقط حافظ جغرافیای خاکیکه البته این مسئله نیز مهم و افتخارآفرین استف نیستند بلکه حافظان دین و مکتب نیز شناخته می‌شوند که در ادبیات قرآن، انسان‌هایی که از دین خدا دفاع می‌کنند «مجاهد» نامیده می‌شوند.

حجت الاسلام دکتر حاجی صادقی گفت: نیرو‌های مسلح در نظام اسلامی، با مردم پیوند دارند و در حوادث مختلف، اولین کسانی هستند که به کمک مردم می‌آیند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز گفت: نیرو‌های مسلح استان بوشهر بر مبنای تکلیف‌گرایی و خداباوری از دستاورد‌های اساسی نظام اسلامی در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس در زمین، دریا و هوا دفاع می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

برچسب ها: نیروهای مسلح ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.