مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد گفت: طرح توسعه این فرودگاه با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و با صرف ۸۵ میلیاردتومان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد - به گفته علی کاملی طرح توسعه این فرودگاه برای ارتقای ایمنی و امکان برقراری پرواز انواع مختلف هواپیما انجام گرفته است و شرکت‌های هواپیمایی حضور خود را در فرودگاه بر مبنای تعداد مسافر، مقصد، مسافت و سایر بهره برداری‌های جانبی تعریف می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه فرودگاه خرم آباد هیچ محدودیتی برای پذیرش پرواز‌ها ندارد، می گوید: برقراری پرواز‌ها از جمله حج و عتبات عالیات در حوزه اختیارات و وظایف فرودگاه نیست و رایزنی‌ها باید از طریق استانداری و سازمان حج و زیارت انجام شود.

وی گفت: ۸۵ میلیارد تومان برای طرح توسعه فرودگاه خرم آباد از طرف شرکت فرودگاه‌های کشور و استان لرستان هزینه و ۳۲ میلیارد تومان مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) نیز پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه فرودگاه دارای مجوز مرز خارجی است و امکان برقراری پرواز‌های خارجی را دارد گفت: ارزش روز اجرای این طرح اکنون به ۲۷۰ میلیارد تومان می‌رسد و با توجه به اقدامات صورت گرفته، فرودگاه می‌تواند پذیرای انواع مختلف هواپیما به مقاصد مختلف باشد.

هم اکنون در هفته ۹ پرواز در مسیر تهران در فرودگاه خرم آباد برقرار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.