جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری فروشنده اصلی مواد مخدر به همراه کشف مقدار زیادی مواد مخدر صنعتی در مخفیگاه او خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ سرهنگ رضا اشیری، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان گفت: ماموران کلانتری ۱۳ قدس،  پس از انجام کار اطلاعاتی و هماهنگی قضایی، در یک اقدام ضربتی موفق به دستگیری فروشنده اصلی مواد مخدر به هویت (م.خ) و کشف نیم کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و مقادیر زیادی مواد مخدر صنعتی در مخفیگاه او شدند.

به گفته او مواد مخدر کشف شده به صورت بسته بندی و به شکل ماهرانه جاسازی در مخفیگاه متهم جاسازی شده بود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اعلام اینکه متهم دارای سوابق زیادی در زمینه سرقت و فروش مواد مخدر بوده از تشکیل پرونده قضایی و راهی شدن او به زندان از طریق دادسرا خبر داد.

طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز به منظور افزایش احساس امنیت شهروندان و ضربه زدن به افرادی که زمینه خرید و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان آبادان فعالیت دارند به مرحله اجرا درآمد .

بنا به اعلام پلیس پس از دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تردد افراد خلافکار در جلوی منزل شخصی که با فروش مواد مخدر ، باعث اخلال در  آسایش شهروندان و تهدید سلامت جوانان شده بود ماموران کلانتری این شهرستان دستگیری او را در دستور کار خود قرار داده بودند.

 سرهنگ اشیری از شهروندان خواست وارد مشکوک محل سکونت خود را از طریق شماره رایگان ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.