فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف‌اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : همه باید به یاری استاندار جدید کرمانشاه بیاییم، همدلی و همکاری به ویژه در شرایط سخت اقتصادی کشور یک نیاز ضروری است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه_ محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف‌اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید استان کرمانشاه با تقدیر از تلاش‌های استاندار سابق کرمانشاه،گفت : از خدمات آقای بازوند در چهار سال اخیر تشکر می‌کنم، ایشان در طول این مدت با دلسوزی و تلاش شبانه روزی در پیشبرد موضوعات امنیتی استان تلاش کردند و با وجود مشکلات متعدد اقتصادی هرگز از مباحث امنیتی غافل نشدند.

 استان کرمانشاه با ۲ بخش عربی و کُردی کشور عراق همسایه است و بیگانگان در منطقه حاضرند: مرز‌های استان و امنیت آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

تاکنون کار‌های خوبی در زمینه تحکیم امنیت استان انجام شده، اما کافی نیست و امیدواریم در آینده شاهد ارتقای بیشتر امنیت در مرز‌ها باشیم.

آقای امیری مقدم آشنایی دقیقی به مسائل استان داشته و تجربه کار اجرایی در سطوح و استان‌های مختلف کشور را هم دارند.

استان کرمانشاه در موقعیتی قرار دارد که نیازمند تلاش، کار شبانه روزی، همدلی و همکاری است.

همه باید به یاری استاندار جدید بیاییم، همدلی و همکاری بویژه در شرایط سخت اقتصادی کشور یک نیاز ضروری است و امیدواریم با همت و تلاش همگانی اتفاقات خوبی در استان رخ دهد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.