حسن پور گفت: متوسط زمان رسیدگی به شکایات مردمی سامانه ۱۹۵ نسبت به سال گذشته کاهش یافت و به ۲ روز کاری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان -   سیدیاسر حسن پورمدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت : با توجه به اهمیت رسیدگی به موقع به شکایات حوزه ارتباطی سامانه ۱۹۵ رسیدگی مطلوب به شکایات و پاسخگویی سریع و شفاف به درخواست‌ها و مطالبات کاربران خدمات ارتباطی را در دستور کار دارد.

این بازه زمانی در مقایسه با سال گذشته به کمتر از نصف کاهش یافت.

 با توجه به گسترش فضای مجازی و کسب و کار‌های اینترنتی در شرایط کرونایی، بیش از ۶۰ درصد شکایات ثبت شده مربوط به سرویس اینترنت بود که به بیشتر شکایات در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ داده شده و بقیه در حال پیگیری است.

با افزایش آگاهی و مطالبه گری عمومی و همچنین بهرمندی از سامانه‌های شکایت مردمی، کیفیت خدمات ارائه شده به مردم در حوزه ارتباطی بهبود یابد.

ازاین تعداد به ۸۲۹ شکایت رسیدگی شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان افزود کاربران برای ثبت شکایت در حوزه خدمات ارتباطی و مخابراتی ثابت و همراه و همچنین خدمات پستی و دفاتر پیشخوان می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵.cra.ir نسبت به ثبت شکایت خود اقدام کنند.

سمنان در شاخص زیرساخت اینترنت رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

۹۹ درصد جمعیت روستایی استان سمنان معادل ۲۹۴ روستای بالای ۲۰ خانوار از تلفن ثابت برخوردار است و سمنان در زمینه ضریب نفوذ تلفن ثابت و همراه روستایی در رتبه اول کشور قرار دارد.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.