فروش ریلمی، Dragon Ball Z Limited Edition از امروز آغاز می‌شود

شرکت ریلمی به دلیل تقاضای زیاد مشتریان گوشی Dragon Ball Z Limited Edition برای دومین بار فروش آنلاین را آغاز می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - شرکت ریلمی در اولین فروش مدل Dragon Ball Z Limited Edition،  توانست تمام ۵۰۰۰ گوشی خود را به فروش برساند از همین رو  این شرکت تصمیم گرفت برای دومین بار در ۱۰ ژانویه فروش آنلاین گوشی‌های خود را در چین آغاز کند.

به گزارش سایت gizmochina؛ گوشی جدید Dragon Ball Z Limited Edition از نظر مشخصات، مشابه ریلمی GT Neo۲ است. این گوشی دارای تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر و شارژر ۶۵ واتی SuperDart داخلی Realme است که می‌تواند گوشی را در عرض یک ساعت از ۰% به ۱۰۰% برساند. گوشی جدید ریلمی همچنین صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی دارد و مجهز به بلندگو‌های دوگانه استریو است.

فروش ریلمی، Dragon Ball Z Limited Edition

نسخه محدود Dragon Ball Z جدید Realme GT Neo۲ را به طراحی پشت شیشه‌ای با روکش مات نارنجی، با نوار‌های آبی مات و ریل‌های جانبی فلزی آبی مجهز می‌کند. این طرح یادآور لباس‌هایی است که شخصیت اصلی انیمه شونن، گوکو، در طول نبردهایش با بدی‌ها به تن داشت.

هنگام باز کردن جعبه، با یک پین سیم کارت طراحی شده سفارشی که شبیه توپ اژد‌ها چهارم است، و همچنین برچسب‌ها و آثار هنری منحصر به فرد در جعبه از شما استقبال می‌شود. طرفداران و کلکسیونر‌های Dragon Ball از شنیدن اینکه این اثر هنری نکات برجسته نبرد Goku را در سری Dragon Ball Z در قالب کارتی کوچک، جمع و جور و چشم نواز به نمایش می‌گذارد، بسیار خوشحال خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار