یک محموله بزرگ کیف و کفش قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه_سرهنگ «مراد نظری» جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع پلیس از وجود یک محموله قاچاق در حوالی پاساژ ولیعصر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران کلانتری ۱۳ فردوسی پس از حضور مشاهده کردند ۲ نفر در حال بارگیری محموله قاچاق کیف و کفش بوده و نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام شد.

در بازرسی‌های انجام شده ۷۰۸ جفت کشف و صندل زنانه به همراه ۳۲۸ عدد کیف به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و یک نفر هم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ثلاث باباجانی

سرهنگ فضل الله پرنو فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

پس از اطلاع ماموران انتظامی ثلاث باباجانی از وجود تعدادی شکارچی غیرمجاز در روستای خسروباشه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران با حضور در منطقه و در عملیاتی غافلگیرانه موفق شدند ۳ قاچاقچی را دستگیر و ۳ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را از آن‌ها کشف کنند و شکارچیان غیرمجاز به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کشف ۲ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در روانسر

سرهنگ «ایمان مرادی» فرمانده انتظامی روانسر از کشف تعداد ۵۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی روانسر حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پژو آردی مشکوک و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

در بازرسی از خودرو مذکور تعداد ۵۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل ۱۶ عدد خردکن برقی، ۱۳ دستگاه زودپز، ۱۰ دستگاه اتو، ۶ دستگاه چرخ گوشت و مخلوط کن و پنج دستگاه جارو برقی و آبمیوه گیری کشف شد.

ارزش محموله قاچاق کشف شده به ۲ میلیارد ریال می‌رسد،  یک نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.