مدیر جمعیت هلال احمر یزد از ارسال سومین محموله هلال احمر استان شامل پنج هزار تخته پتو به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - محسن حرازی زاده یزدی، مدیر جمعیت هلال احمر یزد، گفت: بر اساس درخواست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، سومین محموله هلال احمر استان یزد که شامل پنج هزار تخته پتو (با پنج دستگاه تریلی و کامیون) از انبارهای امدادی شهرستان های تفت و اشکذر به شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

او گفت: محموله امدادی ارسالی از جمعیت هلال احمر استان یزد به هموطنان در مناطق سیل زده با هدف کمک به ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.

حرزاده گفت: پس از بروز سیل در برخی مناطق کشور تاکنون در مجموع سه محموله کمک‌های هلال احمر یزد از این استان به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به مناطق مختلف سیل زده ارسال شده است و دو تیم امدادی هلال احمر استان با تجهیزات امدادی و موتور‌های پمپ آب (کف کش) همچنان در منطقه کنارک سیستان و بلوچستان مشغول امدادرسانی هستند.

مدیر جمعیت هلال احمر یزد گفت: مردم نوع دوست استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای سیل زدگان از طریق شماره حساب ۱۵۰۰۰۰۰۱۴۹ و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۳۵۳۰۱۷۶۸۲ نزد بانک ملت و یا کد دستوری #۱۱۲*۷۳۳* واریز و در پویش همدلی و مهربانی کمک به هموطنانشان بپیوندند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار