مدیر امور آبفا شهرستان مهر گفت: در پی وقوع بارندگی‌های اخیر بیش از ۱۱۸ میلیارد ریال به تاسیسات آبرسانی شهری و روستایی این شهرستان خسارت وارد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - هادی هوشمندکوچی گفت: سیل ناشی از بارندگی‌های اخیر در استان فارس، تأسیسات آبرسانی و جاده‌های دسترسی به این تأسیسات در ۶ شهر و ۵۰ روستای تابعه شهرستان مهر که حدود ۳۰ هزار مشترک از آنها منتفع می‌شوند را تخریب کرد.

او با بیان اینکه برآورد اولیه حاکی از خسارتی بالغ بر ۱۱۸ میلیارد ریال بوده است، گفت: بلافاصله پس از مساعد شدن شرایط، بازدید از تأسیسات آسیب دیده با تشکیل اکیپ‌های تشخیص و بررسی، انجام و خسارت‌ها و آسیب‌ها برآورد و مشخص شد.

هوشمندکوچی با بیان اینکه با اقدام به موقع در نقاط مختلف شهرستان و در کمترین زمان ممکن، آب شرب مورد نیاز مشترکان برقرار شد، گفت: در این بارندگی ها تأسیسات آبرسانی شهرهای مهر، گله دار، وراوی، خوزی و مجموعه‌های آبرسانی چاه گزی، فال، اسیر، دارالمیزان و روستاهای چاه شرف، خالده، میرملکی، نرمان، نورآباد، مزیجان، بهرستان و نوآباد بیشترین آسیب را متحمل شده بود.

مدیر آبفای شهرستان مُهر ابراز امیدواری کرد که با تخصیص به موقع و سریع اعتبارات مورد نیاز، بازسازی کامل و ترمیم تاسیسات آسیب‌دیده انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار