سال ۹۸ زیر گذر گیشا یا همان کوی نصر افتتاح شد، اما همچنان در این محدوده ترافیک وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان - سال ۹۸ زیر گذر گیشا یا همان کوی نصر افتتاح شد، اما دو قسمت از طرح هنوز به بهره برداری نرسیده و همچنان ترافیک زیادی در این محدوده وجود دارد.

انتهای پیام /

برچسب ها: ترافیک ، زیرگذر گیشا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۰ دی ۱۴۰۰
طراحی بچه گانه و مبتدی زیر گذر گیشا باعث ترافیک شده در واقع قبلا که پل داشت دوتا دور برگردان داشت که از حجم زیاد ترافیک می کاهید اما الان که زیر گذر دارد یک دور برگران دارد که واقعا انسان متاسف می شود از اینهمه بی سوادی که در این زیر گذار پیاده کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۰ دی ۱۴۰۰
خیلیم عالیه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۰ دی ۱۴۰۰
اسمش روش بود ( مرحوم پل گیشا) ، الان اسمش چیه ؟ زیر گذر گیشا ؟ بدون دسترسی به محله گیشا ؟ با ترافیک چندین برابر قبل؟ قبل از اجرای یک طرح نباید به تمام ابعاد اون طرح فکر کرد؟ عمرا اگر واژه فکر هم تو مغزشون تعریف شده باشه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۰ دی ۱۴۰۰
خخخخخخخ
این یه نمونه کوچیک از اوضاع کل کشوره.
کل کشور همینجوری داره اداره میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۰ دی ۱۴۰۰
خیابونای باریک مثل ولیعصر و گیشا باید دو طبقه بشن
Iran (Islamic Republic of)
فرشته محمدی
۱۰:۵۲ ۲۰ دی ۱۴۰۰
زیر گذر گیشا نه تنها مشگل ترافیک را حل نکرد بلکه بسیار به مشگلات این منطقه اضافه کرد .
Iran (Islamic Republic of)
saeid
۱۰:۰۲ ۲۰ دی ۱۴۰۰
بله تمام کارهای ما در ایران به صورت صحیح و خطا هستش. به جای مطالعه ی دقیق قبل از پروژه بعد از پروژه تازه نواقصشو مطالعه میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۰ دی ۱۴۰۰
۵۰ سال پیش چندتا ورودی و خروجی برای آینده پل در نظر گرفتن حالا چندتا! اصلاکل دسترسی اهالی گیشا رو بردین تو بن بست برای هزار و یکمین بار هر طرحی که بدون در نظر گرفتن نظرات مردم انجام شده تهش ضررش بیشتر شده
آخرین اخبار