فردا مدارس مقطع ابتدایی ۱۲ شهر ستان استان بصورت غیر حضوری است و طرح زوج و فرد هم در کلانشهر اصفهان از درب منازل اجرایی می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان-  ایرج حشمتی گفت: در دوازدهمین جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا مقرر شد فعالیت آموزش حضوری در مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک‌ها درهمه واحد‌های ِآموزشی دولتی و غیردولتی، مدارس استثنایی، مهدکودک‌ها و آموزشگاه‌های زبان علمی آزاد فردا بیستم دی در شهر‌های اصفهان، سجزی، شاهین شهر، خمینی شهر، دولت آباد، زرین شهر، مبارکه، فولاد شهر، فلاورجان کاشان، آران و بیدگل و نجف‌آباد تعطیل و به صورت غیر حضوری و برخط انجام شود.

حشمتی گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان موظف شد با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی نسبت به تشدید پایش مضاعف واحد‌های صنعتی و خدماتی آلاینده هوا و برخورد قانونی با عوامل افزاینده آلودگی هوا اقدام کند.

دبیر کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان با بیان این که طرح زوج و فرد خودرو‌ها فردا از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب از درب منزل اجرا می‌شود گفت: پلیس راهور شهرستان با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری با انواع وسایل نقلیه دودزا و بدون معاینه فنی خودرو در شهر اصفهان بشدت برخورد می‌کند.

حشمتی با بیان اینکه شهرداری اصفهان موظف شده فعالیت‌های عمرانی همراه با آلودگی هوا نظیر خاکبرداری و خاکریزی در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان را متوقف کند گفت: همچنین فعالیت واحد‌های سنگ شکن و سنگ کوبی پیرامون شهر اصفهان ممنوع است.

حشمتی گفت: در این جلسه مقرر شده انجام انواع فعالیت‌های ورزشی در فضای باز، پارکها، بوستان‌ها و ایستگاه‌های ورزشی ممنوع است.

حشمتی گفت با مصرف بهینه گاز طبیعی برای گرمایش از افزایش آلاینده‌ها جلوگیری کرده و گروه‌های آسیب پذیر شامل: کودکان، سالمندان، بیماران قلبی، عروقی، تنفسی و بانوان باردار نیز از تردد‌های غیر ضرور در فضای باز و معابر شلوغ خودداری کنند.

هوای کلانشهر اصفهان دیروز و امروز ناسالم برای عموم اعلام شد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۹ دی ۱۴۰۰
ان تصمیم گیرندگان با هوش راجع به بقیه دانش اموزان چه فکرد می کنند؟ حتما فکر می کنند انها ابشش دارند.
آخرین اخبار