در بسته خبری «آژیر» امروز، از جزئیات دستگیری موبایل قاپ بی آر تی‌های سنایی تا قمه کشی خیابانی به دلیل اختلافات مالی مطلع خواهید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - در این بسته خبری به حوادث مهم امروز پرداخته‌ایم و به اتفاق چند خبر از این دست را با هم مرور خواهیم کرد.

قمه کشی خیابانی به دلیل اختلافات مالی

سرهنگ غلامرضا زراعتکار گفت: اوایل هفته گذشته خبری در خصوص ضرب و جرح شهروندان توسط یکی از اراذل و اوباش سابقه دار محله مختاری دریافت کردیم.

به گفته رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران مضروب با شرور اختلافات مالی داشته و توسط وی با قمه و تبر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ زارعتکار گفت: صبح هجدهم دی متهم حوالی خیابان مختاری شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری شرور سابقه دار وارمین در شهرستان ری

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: با رصد‌های میدانی عوامل پلیس امنیت مشخص شد که شرور سابقه داری از ورامین برای شرارت به شهر ری آمده است.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری مخفیگاه متهم در خیرآباد ورامین شناسایی و طی عملیات ضربتی دستگیر شد که در بازدید از محل یک قبضه سلاح کمری جنگی فاقد مهمات، یک قبضه سلاح سرد «قمه» مقادیری موادمخدر در چندین بسته آماده فروش و یک ترازوی دیجیتال برای توزیع موادمخدر کشف کردند.

موبایل قاپ بی آر تی‌های سنایی دستگیر شد

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه از مسافران خانم در ایستگاه‌های بی آر تی خیابان سنایی، رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفت.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری تهران زن جوانی با استفاده از ازدحام جمعیت در موقع سوارشدن به اتوبوس‌های بی آرتی اقدام به سرقت تلفن همراهشان می‌کند.

سرهنگ موقوفه‌ای گفت: در یکی از ایستگاه‌ها سارق به محض ارتکاب سرقت دستگیر که از مجرمان سابقه دار است و تعداد ۱۴ دستگاه تلفن همراه از او کشف شد.

خرد شدن شیشه‌های آرایشگاه توسط اوباش به دلیل اختلاف شخصی

سرهنگ صادق قره باقری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع درگیری در یک ارایشگاه مردانه حوالی منطقه ۲۲ موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

به گفته رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران این فرد که از اراذل و اوباش سطح دار پایتخت بوده، در چندین فقره نزاع دسته جمعی مشارکت داشته و طی اختلاف حساب شخصی اقدام به تخریب شیشه‌های ارایشگاه کرده و به همراه همدستانش از محل متواری شده اند.

سرهنگ قره باقری گفت: عصر هفدهم دی طی عملیاتی حوالی اسلامشهر، متهم دستگیر شد.


بیشتر بخوانید

فروش دارو‌های نایاب در فضای مجازی/ سرقت از اتباع خارجی با عنوان جعلی مامور


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار