مدیر عامل باشگاه پالایشگاه نفت آبادان از قرار گرفتن تیم فوتسال بانوان این باشگاه و سرمربی آن در لیست بهترین‌های دنیا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ بنا بر اطلاعیه باشگاه نفت آبادان نرگس علوانی مربی بومی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان که فصل گذشته به همراه این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال زنان باشگاههای کشور دست یافت از سوی سایت رسمی و مرجع فوتسال پلنت به عنوان نامزد کسب بهترین مربی باشگاه فوتسال زنان در سال  ۲۱ ۲۰ انتخاب شد.

سایت «فوتسال پلنت» در پایان هر سال میلادی، برترین‌های بخش‌های مختلف فوتسال جهان را معرفی می‌کند که در لیست نامزدهای برترین باشگاه‌های فوتسال زنان در جهان در سال ۲۰۲۱ نام باشگاه پالایش نفت آبادان و در فهرست نامزدهای برترین مربیان فوتسال باشگاهی زنان در جهان در این سال نام نرگس علوانی سرمربی پالایش نفت آبادان از ایران دیده می‌شود.

پارو مدیر عامل باشگاه پالایش نفت آبادان با تایید این خبر گفت: تیم فوتسال پالایش نفت آبادان سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شد و در سایت فوتسال پلنت نام نرگس علوانی و فوتسال پالایش بانوان جز نامزد کسب عنوان برترین و ۱۰ باشگاه برتر جهان درج شده است.

او در ادامه بیان کرد که بنابر اطلاعاتش این نخستین باری است که نام فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان و سرمربی این باشگاه جز ۱۰ گزینه برتر در این سایت درج می شود.

مدیر عامل باشگاه پالایش نفت آبادان به ادامه همکاری علوانی با نفت آبادان اشاره کرد و با بیان اینکه نرگس علوانی یکی از بهترین مربیان است و همکاری خود را با باشگاه ادامه داده است کسب عنوان قهرمانی در فصل گذشته صدرنشین گروه یک در این فصل تا کنون را یاد آور شد.

او وضعیت کنونی تیم فوتسال بانوان را با فصل قبل مقایسه کرد و گفت: امسال به دلیل بحث بودجه و افزایش دستمزد بازیکنان در تمام تیم ها پنج بازیکن اصلی را از دست دادیم که با ملحق شدن چهار نفر از پنج نفر به تیم ملی و تیم های پیکان و فردیس کرج، ترکیب تیم نفت در این فصل تغییر کرد.

به گفته پارو این تیم امسال به شکل اصلی خود ظاهر نمی شود و ترکیب جدیدی به خود گرفته است و شرایط قدری سخت تر شده است.

مدیر عامل باشگاه پالایش نفت آبادان با اشاره به باقی ماندن یک سهمیه جذب بازیکن از تصمیم برای جذب بازیکن جدید در تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان خبر داد و ابراز امیدواری کرد با ملحق شدن این بازیکن و شکل گرفتن ترکیب نهایی تیم شاهد ادامه موفقیت های این تیم بود.

سایت «فوتسال پلنت» در پایان هر سال میلادی، برترین‌های بخش‌های مختلف فوتسال جهان را معرفی می‌کند.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.