استاندار قزوین گفت: مطالبه‌گری حق رسانه‌ها است و مدیران باید پاسخگو باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان  قزوین - محمد مهدی اعلایی در نشست با مدیران مسئول و سردبیران رسانه‌های استان قزوین گفت: مطالبه‌گری حق رسانه‌ها است و مدیران باید پاسخگو باشند؛ اما از رسانه ها انتظار داریم در هنگام قضاوت در مورد افراد واقعیت ها را ببینند و در حوزه مدیران باید واقع گراتر باشند تا باعث آسیب دیدن افراد فعال در این حوزه نباشیم.

 اطلاع‌رسانی و ارتباط با مدیران را باید برنامه‌ریزی کنیم و جلسات شورای اطلاع رسانی استان باید منظم و مستمر برگزار شود تا مشکلات مرتفع شود.

استاندار قزوین با اشاره به نقش رسانه ها در پیگیری مطالبات، افزود: متاسفانه تنها بخشی از تصمیم گیری‌ها در استان انجام می شود و با پیگیری رسانه ها می توان مطالبات ملی را پیگیری و محقق کرد.

 رسانه های مکتوب استان در حوزه اطلاع رسانی موفق بوده اند ولی هزینه بالا و نبود امکانات آنها را با محدودیت مواجه کرده است.

در فضای مجازی نسبت به سایر استانها باید فعالیت فعالان این حوزه تقویت شود و اعتلای آنها در بستر الکترونیکی و مجازی در دستور کار قرار گیرد که هزینه آن کمتر و راندمان بیشتری دارد.

استاندار گفت: روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تردد در استان داریم و شاید ۱۰ درصد تردد کنندگان در جریان داشته های فرهنگی و گردشگری استان هستند که اگر این مشکل رفع شود نقش موثری در تحقق رونق اقتصادی در استان دارد.

 موضوع تامین آب شرب استان را باید در برنامه داشته باشیم و برای افزایش راندمان تولید در بخش کشاورزی و صنعت تلاش کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.