رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه گفت :بیش از ۶ هزار متر مربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده بدر و پریشان قروه رفع تصرف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج   _ توفیق زارعی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه گفت: انجام گشت و کنترل‌های مستمر و پیگیری‌های جدی و بدون وقفه باعث شده که ۶۰۲۳ متر مربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده بدر و پریشان در شهرستان قروه رفع تصرف شد.

زارعی گفت: منطقه حفاظت شده بدر و پریشان با ۴۳ هزار هکتار مساحت در مرز استان‌های کرمانشاه و کردستان و در فاصله ۱۲ کیلومتری جنوب شهر قروه قرار دارد.

این منطقه کوهستانی شامل کوه‌های صخره ای، دره‌های کم عمق، تپه ماهور‌ها و ارتفاعات بهم پیوسته می‌شود و با داشتن پوشش گیاهی مناسب این محدوده زیستگاه گونه‌های مهمی مانند کل، بزاست از دیگر گونه‌های جانوری میتوان از روباه، گرگ، شغال، گراز لاک پشت، مار، مارمولک، شاهین، عقاب و سارگپه نام برد.

از عموم مردم فهیم، متعهد و علاقمند به حفاظت محیط زیست تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه ملازمه با محیط زیست در زمینه ساخت و ساز، تخریب، تصرف اراضی ملی، شکار و صید غیر مجاز، آلودگی محیط زیست، آتش سوزی در محدوده منطقه حفاظت شده، موضوع را با شماره بر خط ۱۵۴۰ به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: رفع تصرف ، اراضی ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.