رئیس جمهور در جریان دفاع از لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت که دولت کنترل تورم را دنبال می کند و سیر نزولی تورم آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان -  حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جریان دفاع از لایحه بودجه ۱۴۰۱ در صحن علنی مجلس گفت که دولت کنترل تورم را دنبال می کند و سیر نزولی تورم آغاز شده است.

رئیس قوه مجریه گفت کشور ۴۰ درصد افزایش صادرات غیر نفتی داشته و باید برای بیشتر شدن آن تلاش کند. سهم اقتصاد ایران در منطقه خاورمیانه بالاست و باید در جای خودش قرار بگیرد و برخلاف تهدیدها صادرات نفت و میعانات افزایش داشته است.

مهار تورم در بودجه هدف گیری شده و نباید شاهد باشیم که فقرا فقیرتر شوند و غنی ها غنی تر شوند. با این تصمیم گیری حتما وضع مردم متفاوت خواهد شد، این بخش دیگری از صحبت های رئیس جمهور بود.

ارز ترجیحی دغدغه همه ما است

رئیسی می گوید ارز ترجیحی دغدغه همه ما است. کار را در دولت شروع کرده ایم و ۸ میلیاراد دلاری که برای ارز ۴۲۰۰ در نظر گرفته شده بود در ابتدای شروع دولت سیزدهم چیزی از آن باقی نمانده بود ولی نمی توانستیم آن را حذف و شوک به مردم وارد کنیم و در نهایت به اینکه باید چند ماه دیگر ارز ۴۲۰۰ ادامه پیدا کند رایزنی هایی شد. سپس لایحه دو فوریتی درباره ارز در دولت تصویب شد تا چند ماه دیگر حذف شود و برای اقشار آسیب پذیر هم ادامه پیدا کند ولی مجلس به فوریت آن رای نداد. مجلس نه برای ادامه دادن و نه حذف ارز اعلام نظر نکردند.

رئیس قوه مجریه تاکید کرد سفره مردم خط قرمز ماست. اگر ارز ترجیحی قطع شود باید برای جبران آن مخصوصا اقشار ضعیف فکری بشود.

 افرادی که به نام دولت کار می‌کنند عدالت در پرداخت‌ها را رعایت کنند

رئیسی معتقد است عدالت در پرداخت ها مسئله درستی است و تفاوت در پرداخت ها در کشور نسبت به کسانی که شغل ها، مدارک تحصیلی کارکنان را رنج می دهد .اساتید دانشگاه، معلمان، کارکنان قوه قضائیه، دادگستری و تمام کسانی که به نام دولت و حکومت کار می کنند باید از نظام عدالت در پرداخت حقوق برخوردار شوند. هر طرحی در جهت ریشه کن کردن فقر مطلق در کشور باشد مورد حمایت دولت است و ما نمی توانیم شاهد این باشیم که کسانی در کشور توان اداره حداقلی زندگی خود را ندارند.نسبت به جزئیات بودجه نماینده ها هر نکته ای دارند مطرح کنند هیچ اشکالی هم ندارند.

هم اکنون زمینه برای اجرای عدالت در کشور فراهم شده است. باید عدالت در کام مردم شیرین شود ولی دشمن نمی خواهد ما به این نقطه برسیم. این بخش دیگری از صحبت‌های سید ابراهیم رئیسی بود که در ادامه آن می گوید بر خلاف خواست دشمن مصمم هستیم به این نقطه برسیم و این نقطه را هم نقطه آرمانی دست‌نایافتنی نمی‌دانیم، بلکه آن را دست‌یافتنی و کاملاً اجرایی می‌دانیم. اجرای عدالت را در جذب، نگهداری، پرداخت حقوق و ارتقاء نیروی انسانی دنبال می‌کنیم و این امری شدنی است و همواره مورد تأکید بوده و خواهد بود.

 رئیس قوه مجریه گفت که علی رغم شرایط و ضعیتی که دشمن به دنبال آن بود «یعنی تحریم ها و تهدید ها» شرایط بهتر از هر زمان شده و آینده را روشن و امیدوار کننده می بینم. شرایط را برای تصمیم‌گیری‌های مهم بسیار مناسب می‌بینم و امروز نیازمند تصمیمات مهم هستیم و این تصمیمات با همکاری دولت و مجلس امکان‌پذیر است.

رئیسی با بیان اینکه برای رفع مشکلات کشور ناگزیر به اتخاذ تصمیمات مهم هستیم، تاکید کرد این تصمیمات مهم در گرو همکاری دولت و مجلس است و حتماً می‌تواند ما را از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب نزدیک و نزدیک‌تر کند. امیدوارم جزئیات و ابعاد لایحه بودجه و دغدغه‌های به‌جایی که در رابطه با مشکلات مردم دارید، در کمیسیون‌ها به دقت مورد بحث قرار گیرد و آنچه در مجلس تصمیم‌گیری شود حتماً مورد احترام و اهتمام دولت خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۱:۲۴ ۲۰ دی ۱۴۰۰
آقای رئیسی شما کاری نکنید خودبخود همه چیز درست میشود
من اگرمقامی داشتم میگفتم همه دولت مردان برن خونشون بشینن بخدا همه چیز حل میشد
فقط و فقط پول بلوکه شده که 5میلیارد دلار هست تقسیم بشه هر ایرانی یک میلیون و 700 هزار تومان سهمش بشه
بسم الله
France
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۰ دی ۱۴۰۰
با این ۱ میلیون و ۷۰۰ میتونی شغل ایجاد کنی به قول وزیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۰ دی ۱۴۰۰
هرکسی این یسشواد را تائید کرد وهرکسی به وی رای داد خائن به کشوروملت واسلام بوده وهست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۰ دی ۱۴۰۰
بالاخره باکمک ومیانجگری بابا پوتین تون، کوتاه آومدید وبه خاطر اهداف عده ایی خاص ومنافع کشورهای عرب مورد نظر و... ونه به خاطر بدبخت شدن مردم ایران، مذاکره بادشمن فرضی راقبول کردید!؟!؟ فقط به خاطر حفظ حکومتی که تاکنون صدمات زیادی رابه ایران وایرانی وارد کرده!!؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۲۰ دی ۱۴۰۰
فقط دروغگویی میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۰ دی ۱۴۰۰
با سلام.
سیر نزولی تورم آغاز شده است
جناب آقای رئیس جمهور: در ابتدای دولت جنابعالی پژو 170 میلیون تومان شده بود. در حال حاضر 270 میلیون تومان است. نان حداقل 30% گران شد و ...... هر روز خبر جدیدی از گرانی را مشاهده میکنیم. مثلا روعن و قند و شکر. البته نباید بی انصاف بود. هویج، پیاز، سیب زمینی، کلم، پرتقال و از این قبیل نرخ متعادلی دارند (در بازارهای محلی). امیدوارم اتفاقی که گفته اید بیفتد. ولی واقعیتهای میدانی چیز دیگری را نشان میدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۹ دی ۱۴۰۰
همین حرف هارا روحانی تحویل مردم مبداد و پیش از او احمدی نژاد و پرس از او رفسنجانی هم همی هارا مبگفت و پیش از او خاتمی و موسوی هم بخورد ملت می دادند و آنچه مردم میدیدند رنج و مصایب بود.
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۲:۰۵ ۱۹ دی ۱۴۰۰
یکی هم میگفت"چنان رونق اقتصادی ایجاد کنیم که مردم کیف کنند علی برکت اله" تو هم مثل اونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۹ دی ۱۴۰۰
چطور تورم کنترول شده که ده روز قبل قند کیلوی ۱۵ ال۱۶ هزارتومان بود ولی امروز به بالی ۲۰ هزار تومان رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۹ دی ۱۴۰۰
رییسی (رییس اسبق قوه قضاییه )شما طرح تسری رو اسرار داشتی تایید کنن خودت و وزیر دادگستری بعد که رییس جمهور شدی ورق برگشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۹ دی ۱۴۰۰
شما را بخدا چرا ذره ای بفکر مردم نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۹ دی ۱۴۰۰
خدا قوت
به خاطر خدا...
مراکز تزریق (خودرویی ها... و 24 ساعته ها... ) را دوباره زیاد کنید!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۹ دی ۱۴۰۰
این به خاطر اخبار مثبت مذاکراته نه مدیریت شما!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۹ دی ۱۴۰۰
از باشگاه خبرنگاران تقاضا دارم موضوعی ک تازگی همش ب گوش میرسه, ک بعدازعید قراره همه چی سر ب فلک بکشه..اینو پیگیری کنید.. افکار عمومی رو پیش پیش دارن نابود میکنن..این واقعا هست یا شایعه است.متاسفانه مردم هم باور کردن.. لازمه صداوسیما یکاری بکنه.. خسته شدیم دیگه ..
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۵:۳۸ ۱۹ دی ۱۴۰۰
سایت خبر گزاری باشگاه خبرنگاران جوان بنده تو نظرات یه مشکلی بیان کردم از قیمت خودرو اینکه بابت مالیات بر در آمد اجاره یه دونک مغازه برای سال 98 چرا حرف حق من رو انتشار ندادی، مالیاتی که اظهارنامه اش پارسال صفر دیروز پیامک داده نزدیک 6 میلیون بابت کل اجاره 9 میلیون خرده ای سال 98 بنده گرفتم باید بدم آخه با کدوم فرمول محاسبه کردین کجای دنیا اینجوری از کسبه ها یا مالیات بر درآمد اموال اجاره داده شده میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۹ دی ۱۴۰۰
سیر نزولی تورم یا نرخ تورم!!! آقای رئیس جمهور تورم و نرخ تورم تو کمیت مختلف هستند. اگر تورم کاهش پیدا کرده باید اجناس ارزان بشوند که نشده. اگر نرخ تورم کاهش پیدا کرده حرف شما نادرست است
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۲۲ ۱۹ دی ۱۴۰۰
تنها چیزی که مردم درزندگی احساس نمیکنند کاهش تورم است شاید هم ایران دیگزی است وماخبر نداریم امیدوارم اینوع حرکات که مارایاد دولت احمدی نژاد میندازه ازاین مملکت دوربشه !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۹ دی ۱۴۰۰
عدالت درپرداخت وجودنداردبا حرف خالی عدالت ایجادنمیشودتا سازوکار قطعی وغیرقابل دورزدنی وجودنداشته باشدامکان برقراری عدالت درپرداخت محاله واختلاف دریافتی ادارات بسیار چشمگیرادارات برق وآب وتامین اجتماعی اداره مالیاتی مخابرات اینا بیشترین دریافتی رو دارن بقیه ول معطل هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۹ دی ۱۴۰۰
از همه مهمتر شرکت نفت و گاز و بعضی دکترهای بیمارستانها رو نگفتی
Netherlands
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۹ دی ۱۴۰۰
اره راست میگه فقط کارمندان دولتی کیف میکنند حقوق بالای 15 تومن اما مردم کارگر باید زیر 4 تومن کار کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۹ دی ۱۴۰۰
من کارمندم با دریافتی 4 ملیون جان خودم جان بچه ام دروغم نمیگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۹ دی ۱۴۰۰
اینطور نیست من خودم کارمند دادگستری هستم نیاز به قسم خوردن نیست شاید باورتون نشه ولی من الان ماهی چهار میلیون و سیصد هزار تومن حقوقمِ که با کسورات خیلی کمتر از این دستمو میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۰ دی ۱۴۰۰
تاچشات در اد اونموقع که ولگردی میکردی سرخیابون دنبال مزاحمت واسه مردم میرفتی درس میخواندی تا االان حسرت نخوری بله من کارمندم با ماهی 20میلیون تومن حقوق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۰ دی ۱۴۰۰
به ناشناس 8:44
از خدا بترس اینجوری حرف نزن (من جای تو ترسیدم)
Iran (Islamic Republic of)
شجاع
۱۳:۰۹ ۱۹ دی ۱۴۰۰
آقای رییس جمهور بهتر نیست به جای اینکه بگید چکار میکنم بفرمایید چکار کردم
شعار دادن رو همه دولت های قبل خوب بلد بودند ولی عمل نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۹ دی ۱۴۰۰
عدالت در پرداخت ،فقط یک نفر جواب بدهد کجا تورم ۵۵ درصد آن وقت حقوق ها ۱۰ درصد اضافه میشه تازه‌ میگن ما کف حقوق روزیاد افزایش دادیم ول ۲۹ درصد کجا و۵۵ درصد کجا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۹ دی ۱۴۰۰
نهایتا پراید بنچل 170 میلیونی بشه 120 به نظر عدالت و رفاه برگردانده میشه ؟ قطعا خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۹ دی ۱۴۰۰
آقای رئیس جمهور برید یک سری بازار بزنید تا شما هم از سیر نزولی اجناس بی‌بهره نمانید میشه لیست اجناس نزولی را بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۹ دی ۱۴۰۰
چلو کباب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۹ دی ۱۴۰۰
به همه منتقدان می گویم که درست است که بخاطر گرانی ها همه به مشکل برخورده ایم و حق دارید که ناراحت باشید ولی مردم این گرفتاری ها همه مربوط به 8 سال قبل است بدون هیج گونه غرض ورزی دارم میگم
انشااله صبور باشیم و اعتماد داشته باشیم که دولت آقای رئیسی که خودشان هم اینقدر دلسوز مردم هستند کارها را اصلاح کنند . لطفا بدون غرض ورزی و کینه همه دعا کنیم و هرکاری از دستمان برمی آید کمک کنیم تا مشکلات حل شود . خسته شدیم از درگیر شدن با یکدیگر توکل به خدا کنیم انشااله حل می شود .
درود برتمام ملت بزرگ ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۹ دی ۱۴۰۰
معلوم هست تا کحاش و چه وقت مربوط به دولت قبل هست قبلی خوب کل زمانش مربوط به قبلی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۹ دی ۱۴۰۰
آقای رئیسی بخاطر تمام زحمت ها و توجهات شما به امور مردم که واقعا سعی دارید کار انجام دهید از شما ممنونیم
الان اینقدر به شما اعتماد داریم که اگر احیانا کاری انجام نشد می فهمیم که واقعا مشکل هست و نمی شود به راحتی انجام شود چون شما پیگیر بوده اید
انشااله که سلامت و پرتوان باشید و اعضای هیئت دولت نیز مثل شما درست عمل کنند مخصوصا وزیر صنعت در قبال خودرو و وزیر مسکن جهت مسکن جوانان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۹ دی ۱۴۰۰
شعار بس است؛ در عمل ما چیزی جز گرونی ندیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۹ دی ۱۴۰۰
ارز 4200 و نیمایی را حذف و ارز را تک نرخی کنید . با وجود ارز ترجیحی و نیمایی هیچ تولیدکننده ای در کشور توانایی رقابت با چند رانتخوار واردکننده را ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۰ دی ۱۴۰۰
ارز ترجیحی را درست میگوئید ارز نیمائی را چرا حذف کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۹ دی ۱۴۰۰
به به ارزونی شد.
ایول رئیسی.
خدایا شکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۹ دی ۱۴۰۰
بنده خدا گفت شروع شده نگفت که نتیجه داده
انشالله به نتیجه هم برسه زحمات ایشون ولی هیچ کس به تنهایی نمیتونه کشورو هدایت کنه همه مردم باید کشور رو یاری کنن وقتی من دلال من مغازه دار به مردمم رحم نمیکنم وقتی من کارمند با مدیر جایی کارمو درست انجام نمیدم حضرت مهدی هم نمیتونه کاری کنه که نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۹ دی ۱۴۰۰
امیدواریم بودجه دشمن که مخصوص مبارزه با ایران اعلام کرده اند مسؤلان را از فرمول های اقتصادی و سیاسی جدا کند و اساساً به تأمین بهترین رفاه هدایت کند زیرا دشمنان رسماً در اخبار اعلام کرده اند و مسؤلان نیز رسماً اعلام کرده اند برای تأمین بهترین رفاه محدود به فرمول های اقتصادی و سیاسی هستند. که جالب نیست و امیدواریم توجه ویژه شود و اصلاح شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۹ دی ۱۴۰۰
این چه نزول تورمی است که در سفره مردم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۹ دی ۱۴۰۰
ازنوع جهادی وانقلابی وحوزوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۹ دی ۱۴۰۰
نزول تورم برا جیب خودشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۹ دی ۱۴۰۰
باید به مردم کارت های اعتباری داده شود تا در صورت خرید با آن کارت ها، بر اساس درامدشان، از یارانه استفاده کنند. مثلا فردی با درامد متوسط با این کارت شیر خریداری میکند و فقط 5000 تومان بابت نیم لیتر شیر پرداخت میکند درحالیکه فردی با درامد بالا، درصورت استفاده یا عدم استفاده از ان کارت، 10 هزارتومان پرداخت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۹ دی ۱۴۰۰
قیمتها را به دلار ۲۸۰۰۰تومان برگردانید ،،،انوقت تیبا۶۰میلیون،،پنیر ۵۰۰۰,روغن۲۵۰۰و...‌‌خواهدشد ،،،دلار به نسبت قیمتها حدود۸۰۰۰۰تومان است
United States of America
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۹ دی ۱۴۰۰
در کجا اغاز شده کره مریخ اگر منظورتان ایران است که بی خبرید اگر کرات دیگر است ما بی خبریم
Iran (Islamic Republic of)
امیر عباس
۱۱:۲۴ ۱۹ دی ۱۴۰۰
وضعیت اسفناک خودرو رو حل کنید
حمایت به چه قیمتی ؟
به قیمت سرخوردگی و شکسته شدن عزت و غرور ملی
حمایت بی چون و چرا و وضعیت کنونی خودرو در کشور دست مایه دشمنان شده که با این موضوع تو سر اعتماد به نفس مردم بزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۹ دی ۱۴۰۰
تا عید باید چنان سیر نزولی تورم ادامه یابد که اصلا دیگه کسی دنبال عیدی هم نباشد حقوق ها هم که کاهشی گردد اگه کسی نتواند چیزی بخرد چیزها باد میکنه بعد مجبورا قبل از اینکه اونا هم نتونن چیزی بخرن چیزهاشون را ارزون ه ارزون رد کنن بره وقتی پول نباشه دست مردم قیمتها شکسته میشه همراه با کمر البته ما تو کشور نقدینکی زیاد داریم بالاست نقدینگی هر وقت هل میدن پولاشون را به سمت یک کالا تا بزارن بر سر مردم کلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۹ دی ۱۴۰۰
منظورتون از خط قرمز اینکه هیچی سر سفره مردم نره. نون و آب از این خط قرمز رد نشه بره سر سفره مردم.
تا الان که اینطور بوده.
-
عباس گودرزی
۱۱:۱۷ ۱۹ دی ۱۴۰۰
سلام اگر دستم رسد بر چرخ گردون از او پرسم که این چین است و آن چون ؟ یکی را می دهی کاخ و مسما ، یکی در خط فقر و حسرت و درد . اگر بودی عدالت ، نبودی شاهد دزد و ستمگر . یکی می دود تا زنده بماند دیگری می دزدد تا بمیراند. دولت اسلامی اگر نتواند عدالت را حاکم کند نباید نام اسلام را یدک بکشد که خدای نا خواسته مردم پلیدی را در اسلام ببینند . اسلام بهترین دین عدالت محور است که جاهلانه یا عامدانه به او ضربه می زنند .
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۱:۱۷ ۱۹ دی ۱۴۰۰
عزیزم این پولبکه... بزار ارز ترجیحی حذف بشه تقریبا.و بنزین تعیین تکلیف بشه اون موقع میگم بهتون...
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۱:۱۴ ۱۹ دی ۱۴۰۰
دیگرسفره ای نگذاشته ایدبرای مردم که ازان سخن میگویید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۹ دی ۱۴۰۰
کو؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۹ دی ۱۴۰۰
کدام عدالت افزایش بودجه آموزش وپرورش ۱۴درصد ولی بقیه سازمان ها بیشتر از این مقدارحتی تا صددرصد هم داریم این عدالت است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۹ دی ۱۴۰۰
الان شما میگید سفره مردم خط قرمز هست ایا من با حفوق ۲۵۰۰ میتونم سفره خونمون را پر کنم اول تورم باید از بین بره دوم حقوق کمتر از ۱۰ میلبون زیر خط فقر شعار دادن مهم نیست اصل عمل هست نظارت کنید بازرسان سرازیر بشند ببینند حقوق ها چقدره باید نظارت بشه حضوری نه اینکه صاحب پمپ بنزین اسم خودش و فامیلشون را به عنوان بیمه سختی کار و کارگران پمپ رد کنه ولی حقوق کارگرش را ۲۵۰۰ بده بدون بیمه بدون سایر مزیا خب اینها علتش چیه انقدر خر تو خر شده نظارتی وجود نداره قانون مشخصی در کشور وجود نداره خیلی جالب هست که به صورت صوری یک لیستی رد کردند به عنوان کاگر پمپ و اداره بیمه و اداره کار یا متوجه نشدند یا متوجه شدند رشوه گرفتند حالا شما اقای ریسی بیاید بگید سفره مردم خط قرمز ماست یعنی انقدر بی عدالتی در جامعه زیاده رسیدگی نمیشه اصلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۹ دی ۱۴۰۰
درست گفته دیگه سفره خط قرمزه کسی هم کاری باش نداره اون خط قرمزه حواسا جمع باشه طرفش نری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۹ دی ۱۴۰۰
کجا این اتفاقات که شما میگی افتاده ما بریم اونجا زندگی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۹ دی ۱۴۰۰
فعلا سیر نزولی عمر ما سرعت گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۹ دی ۱۴۰۰
چه جوری نزولی شده؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۹ دی ۱۴۰۰
آیا بر استخدام بدون آزمون فرزندان کارکنان شرکت پارس سوئیچ و ایران ترانسفوی زنجان نظارت میشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Netherlands
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۹ دی ۱۴۰۰
همه ناظران خودشون با بند پ استخدام شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۹ دی ۱۴۰۰
باشه حتما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۹ دی ۱۴۰۰
سیر نزولی تورم باید سر سفره مردم خودشا نشون بده جناب رئیسی برنج هندی کیلو سی هزار و گوشت 150هزار که کاهش تورم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۹ دی ۱۴۰۰
از نظر در دسترس بودن جنس با کیفیت ،از نظر بهداشتی ،از نظر ممنوع شدن پلاستیک یک بار مصرف و جایگزینی آن در مغازه ها ،از نظر سلامت محصولات کشاورزی ،از نظر سطح امنیت جنس حاکمیت منافع مصرف کننده را در این ده سال تحریم نقص کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۹ دی ۱۴۰۰
بورس هم خط قرمز شماست چون هر روز قرمزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۹ دی ۱۴۰۰
آقای رییس دولت
چرا شرکت های خودرو ساز که دولتی هستند تحت ریاست شما احتکار می کنند و شما پاسخگو نیستید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۹ دی ۱۴۰۰
البته اگر وزبران با سخنان خود بر گرانی دامن نزنند مثل وزیر بهداست که با صحبتهای خود قیمت شکر را افزایشی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۹ دی ۱۴۰۰
سیر نزولی کجا بود بورس بدبختمون کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۹ دی ۱۴۰۰
اخه چرا دروغ میگین به مردم شما که همه چیز رو از ماشین تا اقلام خوراکی گرون کردین بسه دیگه کسب اعتمادی به شما نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۹ دی ۱۴۰۰
قیمت چی نزول کرده؟ خودرو؟ مرغ؟ تخم مرغ؟ لبنیات؟ ..... نام ببرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۹ دی ۱۴۰۰
از وقتی اومدی. سفره مردم مشکی شده داره میرسه
به دان ‌شال بند
آخرین اخبار