در سال گذشته شرکت تسلا پس از بی ام و پرفروش‌ترین خودروی آمریکا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان -بی ام و برای سومین سال متوالی پرفروش‌ترین  شرکت خودروسازی در سال ۲۰۲۱ شد.

به گزارش اتوموتیو نیوز، شرکت تسلا با فروش ۳۱۳ هزار و۴۰۰  خودرو پس از بی ام و پرفروش‌ترین شرکت خودروسازی در سال گذشته شد. گفته شده، پس از این خودرو مرسدس بنز، لکسوس و آئودی پرفروش‌ترین خودرو‌های آمریکا شده اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که به دلیل تقاضای بسیار و افزایش تولید خودروهای شرکت تسلا، تعداد فروش خودروهای این شرکت در سال جاری بالا رفته و ممکن است مقام اول  فروش را از آن خود کند. به طور کلی، حدود ۲.۲ میلیون وسیله نقلیه لوکس در سال ۲۰۲۱ فروخته شد (حدود ۱۴.۷ ٪ از کل)، به این معنی که سهم تسلا در حال حاضر حدود ۱۴ ٪ است.

پرفروش ترین خودروهای آمریکا


بر اساس گزارش‌ها شرکت خودروسازی ایلان ماسک در رقابت با رقبای خود بیش‌ترین اتومبیل‌ را به بازارها جهانی عرضه کرده بود. البته برخی از کابران بر این عقیده هستند که تسلا به دلیل تفاوت‌هایی با شرکت‌های دیگر دارد یک برند ممتاز نیست.

بی ام و ۳۳۶ هزار و ۶۴۴ تسلا ۳۱۳ هزار و ۴۰۰ خودرو، لکسوس ۳۰۴ هزار و ۴۷۵ خودرو مرسدس بنز - ۲۷۶۱۰۲ آئودی ۱۹۶ هزارو ۰۳۸ خودرو را به فروش رسانده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۲۸ ۱۹ دی ۱۴۰۰
این خبر برای ما نیست . نگاه به عکس میکنیم و میگیم عجب ماشینایی دارن. من که پراید ۱۳۱ مدل se دارم از صفر نخریدم ولی صاحب قبلیش میگفت ضبط نداره. خدارو شکر زه بغل رو سایپا کم نکرده بود. آقا در ایران زه بغل خودرو و آفتابگیر آپشن حساب میشود . خدارا شکر ما همیشه راضی هستیم و مثل عربهای اونور آب فکر نمیکنیم. اونا خوب فکر نمیکنند. برای همین ماشینهای جدید سوار مبشن و مشکل مرغ و گوشت رو ندارن چون بی خبر هستن.
آخرین اخبار