سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش با آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی تیمش برابر آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: تیم ما در بازی امروز شایستگی کسب ۳ امتیاز را داشت.   ما در هر ۲ نیمه فوتبال خیلی بهتری ارائه کردیم و موقعیت‌های بهتری داشتیم. هیچ موقعیتی به آلومینیوم ندادیم و یک گل بچه‌گانه خوردیم. بازیکنان ما خوب کار کردند و سعی کردیم با تغییر سیستم، از بالا پرس کنیم و به ۲ مدافع میانی آلومینیوم اجازه بازیسازی ندادیم. وقتی یک بر صفر جلو هستید، همه چیز خوب است، اما وقتی از موقعیت‌ها استفاده نمی‌کنید، هر لحظه ممکن است گل بخورید. با این حال این موضوع از شایستگی بازیکنان ما کم نمی‌کند، اما آن‌ها باید بردن را هم یاد بگیرند.  

خیلی نمی‌شود درباره داوری صحبت کرد

حسینی درباره عملکرد داوری گفت: درباره داوری نمی‌شود خیلی صحبت کرد و من هم آدم بهانه‌گیری نیستم و سعی می‌کنم درباره مسائل فنی صحبت کنم. نمی‌دانم چرا داور پنالتی گرفت و سپس منصرف شد. داوران باید پیشرفت کنند تا تیم‌ها متضرر نشوند.  

فوتبال ما از لحاظ سخت افزاری عقب مانده است

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند مجوز حرفه‌ای بگیرد، گفت: هر وقت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را گرفتیم، درباره این موضوع صحبت می‌کنیم. پیکان باشگاهی است که حداقل‌ها را دارد. ما زمین تمرین اختصاصی و سالن‌های سرپوشیده داریم، اما باید بپذیریم که فوتبال ما به لحاظ سخت افزاری عقب افتاده است و با شعار و حرف چیزی درست نمی‌شود. ما ۲، ۳  ورزشگاه مانند امام رضا، نقش جهان و شهدای فولاد را داریم و ورزشگاه آزادی هم برای ۵۰ سال قبل است. اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید به لحاظ سخت‌افزاری خودمان را تکان دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار