ابو آلاء الولائی شهید سلیمانی را عامل ایجاد روحیه آزادی خواهی و عشق به شهادت عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - دبیرکل گردان‌های سیدالشهدا عراق تاکید کرد که اخراج آمریکایی‌ها از منطقه کمترین وظیفه در برابر فداکاری‌های شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس است.

 ابو آلاء الولائی در مصاحبه با العهد به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی روحیه آزادی خواهی و مقاومت را در این ملت زنده کرد. به خدا سوگند وقتی یکی از ما دچار رخوت و بی انگیزگی می‌شد، به محض ایستادن در برابر حاج قاسم مانند آتشفشانی فوران می‌کرد و قدرت می‌گرفت.»

او در انتها خاطر نشان کرد که در مکتب مجاهدت فارغ التحصیل شده و حاج قاسم بود که روحیه جهادی را به مبارزان مقاومت آموزش داد. در این مدرسه او شاهد این بود که حاج قاسم ناهار را در عراق، شام را در سوریه و صبحانه را در ایران خورد. حاج قاسم مکتبی بود که همه را به عشق شهادت دعوت می‌کرد.

خالد الملا: فرماندهان پیروزی طرح های آمریکا را ناکام گذاشتند

شیخ خالد الملا رئیس جماعت علمای اهل تسنن عراق درباره تحریف تاریخ معاصر عراق و عوض کردن جای جلاد و شهید هشدار داد و گفت فرماندهان شهید یعنی سردار سلیمانی و حاج ابو مهدی المهندس نائب رئیس سازمان بسیج مردمی عراق, برنامه آمریکا و هم پیمانانش را به شکست کشاندند و فرماندهان شهید و به همراه آنها جوانان عراقی و خونهایشان و همچنین مواضع تاریخی جمهوری اسلامی ایران, جلوی ادامه برنامه هایی مثل کشتار پایگاه هوایی اسپایکر را گرفت.

ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم مجهاد او، شهید ابومهدی المهندس، نائب رئیس الحشد الشعبی، به دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا در ۱۳ دی سال ۹۸ صورت گرفت و واکنش‌های بین‌المللی زیادی را به همراه داشت. پس از این ترور، پارلمان عراق تصویب کرد که تمام نیرو‌های ائتلاف بین المللی به فرماندهی آمریکا باید از خاک عراق اخراج شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۸ دی ۱۴۰۰
ملت عراق باید باهوشیاری کامل امریکا رااز منطقه کشور خود بیرون کنددیگر بس است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۸ دی ۱۴۰۰
سلام.از سازمان بازرسی کل کشور،شورای نگهبان،دولت،مجلس،رهبر معظم انقلاب می‌خواهیم دستور واردات خودروی معمولی باکیفیت و بدون تعرفه گمرکی را صادر بفرمایند و فروش آن به مردم بدون خودرو،تا انحصار،احتکار و گرانی دههابرابری خودرو شکسته شود،مردم بعد برجام که خودرو ده برابر گران شد توان خرید ندارند و از طرفی خودروهای داخلی هزاران برابر ویروس کرونا در شش ماه گذشته کشته و تلفات داده.
آخرین اخبار